Reviews over Egnach

Prachtig, super sanitair

carevanners,
    13-1-2018

Prachtige camping, met een schitterend sanitair gebouw, vriendelijke personeel, te onthouden voor herhaling.

Wij hadden de pech in een regenachtige periode te zijn.

Nat, maar zelf daar heeft de camping hulp geboden, door vlonders op de caravanplekken.

Fijne camping

Jan,
    31-5-2017

Voor deze camping gekozen omdat hij redelijk direct aan het meer ligt en omdat de Acsi Campingcard er wordt geaccepteerd. Welnu, daar hebben we geen spijt van gehad. Zoals zo vaak is de in de gids genoemde prijs nog exclusief allerlei "Taxen", maar voor € 25 per nacht all-in sta je zeer goed. Er is duidelijk sprake van een ouder deel met eigenlijk alleen maar vaste staanplaatsen en een nieuwer deel met gedeeltelijk vaste en toer staanplaatsen. De ontvangst is hartelijk. Je kunt kiezen uit een aantal opgegeven plaatsen. Overal is electriciteit, water en afvoer aanwezig. Je moet wel de caravan of camper allemaal op dezelfde wijze plaatsen op een verhard stukje, auto erachter en dan is er ruim plaats voor tent/luifel en om te zitten. De spoorlijn hoor je amper. Het sanitair is superdelux: behalve de normale toiletten en douches zijn er in het hoofdgebouw ook familie-badkamers met toilet, wastafel en douche in een, waarvan gebruik mag worden gemaakt. De camping grenst direct aan het fietspad om de Bodensee. Dit fietspad is op sommige plaatsen prima maar vaak ook fiets je door industriegebieden of dwars door een stad(je). Soms is het voor je eigen veiligheid om maar burgerlijk ongehoorzaam te zijn en op de stoep te fietsen. Er zijn twee restaurants in de onmiddellijke nabijheid maar die vonden wij aan de dure kant. Deze camping is zeker een aanrader!

Hele mooie camping aan de Bodensee

Carin,
    25-6-2015

Wij kampeerden hier een week in juni 2015 om de omgeving van de Bodensee eens te verkennen. Je kunt er goed fietsen, veel toeristen fietsen zelfs de hele Bodensee rond! Verwacht er geen bergen want het landschap is vlak maar wel de moeite waard. Uitstapjes naar St, Gallen, Appenzell of de watervallen in de Rijn zijn goed te doen vanaf deze camping. Het sanitair was werkelijk subliem....dit hebben wij nog nooit meegemaakt.Er komen veel campers voorbij, de plekken zijn ruim.

naam van de camping is camping Seehorn

Sandra,
    14-12-2013

De camping ligt direct aan de bodensee en is in 2011 overgenomen en is nu Camping Seehorn. Er is een ligweide bij het meer. Daarnaast mag je met de hond zwemmen in het meer. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Qua ligging vonden wij het wat veraf van een plaatsje, verder heerlijke camping. Het sanitair krijgt een dikke 10. Grote badkamers die je kon afsluiten met daarin een aparte douche, apart toilet en een zeer grote wastafel. De ramen konden kantelen en er zat een hor voor tegen het ongedierte. Dit heet luxe-kamperen. Fantastisch!!

Heerlijk rustig, prachtige ligging

Johan,
    1-4-2011

Ik was er in mei, buiten het seizoen.Perfecte rust! Mooie plaatsen, perfecte grasmat. De camping ligt heel verkeersluw, dus rustig. Alle voorzieningen zijn in orde. Naar Romanshorn is een aardige wandeling, maar onderweg is een bus te nemen.

Egnach scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews