Hotel Huttenberg

• Animatieprogramma

5 reviews over Hotel Huttenberg in het Nederlands

• 5vi26-06-2011

jeugdherberg

Dit is een goede jeugdherberg. De eetzaal, het eten en de "bediening" zijn als in een jeugdherberg.

8Kindvriendelijk
    4Eten
    8Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    5Service
    8Ligging

• 10erte20-10-2010

wat een topper!!!

Dit is zo een geweldig hotelletje! gewoon geen woorden voor! fanstastish skien en de lift staat er echt paal voor!!!

ik raad dit leuke gezellige hotel iedereen aan!

10Eten
    10Kamers

• 5Maarten Vis09-12-2009

Echte jeugdherberg: simpel, karig eten

Simpel eten, zeer weinig vlees, absoluut geen "uit-eten-gevoel", je eet 's avonds je avondhap aan de tafels met de broodkruimels van het ontbijt, zelf tafeldekken, afruimen, liefst ook afwassen. Absoluut geen hotel-gevoel. De eetzaal wordt dagelijks gebruikt door de eigenaar als huiskamer en eetkamer vcor zijn gezin; je voelt je hierdoor onvrij. Tarieven waren hoger dan wat er in de advertentie stond. Voor kinderen is er leuke speelkamer. Huttenberg ligt wel heerlijk dicht aan de piste. Als het "jeugdherberg" zou heten, zou het prima zijn, maar het is echt geen hotel.

8Kindvriendelijk
    2Eten
    7Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    3Service

• 10esther27-12-2007

heel leuk hotel en kind vriendelijk. de eigenaaren spreeken goed zwitsers en nederlands. hotel is goed in gericht voor kinderen. de slaapkamers zijn goed schoon. de bedden zij lekker zacht.

ga zo door kurt en martje!

esther(dochter van jennifer vulto)

10Eten
    10Kamers

Familie

• 9Annemieke19-09-2007

Gezellig familiehotel in het autovrije dorp Braunwald. We zijn er nu twee keer geweest en weer verrast door de prachtige omgeving: uitzicht op de bergen vanuit het hotel en op korte loopafstand in het echte ruige berggebied kunnen vertoeven. De kamers zijn eenvoudig met heerlijk beddengoed! Voor de kinderen is er veel speelgoed en spelletjes. Het wordt op prijs gesteld als je helpt tafeldekken, afruimen en afwassen! De Nederlandse eigenaren geven je het gevoel dat je thuis bent. Niet alleen een aanrader voor gezinnen, maar ook voor wandelaars, wintersporters, mountenbikers en rustzoekers.

8Eten
    7Kamers