Hotel Alexander's Tödiblick

HotelWeer vandaag15°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander's Tödiblick voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Alexander's Tödiblick in het Nederlands

Droomlocatie!

johanna_kok, 12-6-2014

Om er te komen moet je wel wat ondernemen! Met de regionale trein reis je naar Linthal en daar stap je in de Braunwaldbahn die je in 7 minuten naar Braunwald op 1256 m vervoert. Daar wacht paard en wagen je op voor transport naar het hotel, leuke manier om kennis te maken met het dorp. De paarden moeten wel werken om het geheel naar boven te trekken. Vanuit het hotel kun je fijne wandelingen maken, de duur staat op bordjes aangegeven. Gastvrije ontvangst en vriendelijke behandeling. Uitstekend restaurant en geweldig ontbijt met een prachtige kaaspresentatie, ruime keus. Wij hadden een romantische hoekkamer mer balkon, heerlijk. Veel op-/afstapjes waar je wel op moet letten. Geiten, konijnen en hamsters in de tuin van het hotel en wat speelfaciliteiten.

Oudbollig hotel maar perfecte service

Henk, 28-7-2013

Dit hotel ligt op een prachtige locatie in het pittoreske Braunwald in de Zwitserse Alpen. Het hotel wordt gerund door een familie die er alles voor doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Gratis fruit in de kamer elke dag, alles schoon, gezellig, perfect. Het ontbijt is geweldig, verschillende soorten brood, fruit, kaas, vlees, koffie of thee wordt ingeschonken. Ook het diner is goed (overweeg halfpension te nemen). Tot zover perfect.

Maar! Het hotel is erg gedateerd ingericht (onze kamer althans, andere kamers zagen er beter uit) Ouwe TV, kleine tafel, oude badkamer. Geen wi-fi op de kamers (wel een computer beschikbaar in het ICT-hok). Als je hier bent, overweeg dan een kamer te nemen met balkon, het uitzicht is geweldig (wij hadden geen balkon).

Dus een hotel op een prachtige locatie, perfecte service, perfect eten maar erg gedateerd. Mocht ik weer in Braunwald zijn dan zou ik echter zeker weer voor Hotel Todiblick gaan.

Fantastische plek

Michel, 17-9-2010

Hotel Todiblick ligt op het zonneterras van het autovrijedorp Braunwald. Om het hotel te bereiken gaat u vanuit het dorpje Linthal met de Braunwaldbahn (een van de steilste kabeltreinen ter wereld) naar boven. Treinstation of parkeerplaats bij het station van de Braunwaldbahn. Bij het bergstation wordt u opgewacht door de vierbenige taxi die u en de bagage naar het hotel brengt boven het dorp op tien minuten lopen van de Braunwaldbahn en tien minuten van de bergliften. Geweldig uitzicht vanuit de prima kamers en vanaf het balkon. U kijkt zo het dal in. Gezellig zitje op het terras en een prima keuken. Heel erg leuk hotel en een enorme aanrader. Geweldig ontbijt.

Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn, veel klimmen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander's Tödiblick in Braunwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander's Tödiblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexander's Tödiblick scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.