Reviews over Braunwald

Droomlocatie!

johanna_kok,
    12-6-2014

Om er te komen moet je wel wat ondernemen! Met de regionale trein reis je naar Linthal en daar stap je in de Braunwaldbahn die je in 7 minuten naar Braunwald op 1256 m vervoert. Daar wacht paard en wagen je op voor transport naar het hotel, leuke manier om kennis te maken met het dorp. De paarden moeten wel werken om het geheel naar boven te trekken. Vanuit het hotel kun je fijne wandelingen maken, de duur staat op bordjes aangegeven. Gastvrije ontvangst en vriendelijke behandeling. Uitstekend restaurant en geweldig ontbijt met een prachtige kaaspresentatie, ruime keus. Wij hadden een romantische hoekkamer mer balkon, heerlijk. Veel op-/afstapjes waar je wel op moet letten. Geiten, konijnen en hamsters in de tuin van het hotel en wat speelfaciliteiten.

wat een topper!!!

erte,
    20-10-2010

Dit is zo een geweldig hotelletje!

gewoon geen woorden voor!

fanstastish skien en de lift staat er echt paal voor!!!

ik raad dit leuke gezellige hotel iedereen aan!

Fantastische plek

Michel,
    17-9-2010

Hotel Todiblick ligt op het zonneterras van het autovrijedorp Braunwald. Om het hotel te bereiken gaat u vanuit het dorpje Linthal met de Braunwaldbahn (een van de steilste kabeltreinen ter wereld) naar boven. Treinstation of parkeerplaats bij het station van de Braunwaldbahn. Bij het bergstation wordt u opgewacht door de vierbenige taxi die u en de bagage naar het hotel brengt boven het dorp op tien minuten lopen van de Braunwaldbahn en tien minuten van de bergliften. Geweldig uitzicht vanuit de prima kamers en vanaf het balkon. U kijkt zo het dal in. Gezellig zitje op het terras en een prima keuken. Heel erg leuk hotel en een enorme aanrader. Geweldig ontbijt.

Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn, veel klimmen.

een sprookje van een hotel

Fam. Van Eijk,
    7-7-2009

wij komen hier inmiddels al 30 jaar met veel plezier.

Het is een fantastisch hotel, met super personeel.

Waarschijnlijk probeert de familie Rosenberg u weg te houden om het hotel voor zich zelf te hebben :)

heel leuk hotel en kind vriendelijk

esther,
    27-12-2007

heel leuk hotel en kind vriendelijk.

de eigenaaren spreeken goed zwitsers en nederlands. hotel is goed in gericht voor kinderen.

de slaapkamers zijn goed schoon. de bedden zij lekker zacht.

ga zo door kurt en martje!

esther(dochter van jennifer vulto)

Braunwald scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews