Hotel Parkhotel Bad Ragaz

7Goed

• 5.6Ligging t.o.v. pistes

19 reviews over Hotel Parkhotel Bad Ragaz

• 4A.J.02-11-2015

Een aanfluiting voor de Zwitserse hotels

Wij hadden een familiekamer voor 4 personen geboekt. Bij aankomst bleken wij niet op de gastenlijst te staan, en werden in 2 zeer oude en aftandse kamers ondergebracht. De kinderen noemden het een spookhotel, alles kraakte en was oud en versleten. Tot op de draad versleten vloerbedekking op de kamers, vieze, naar urine stinkende badkamer, en bedden die zo wankel en zacht waren dat wij er na 1 nacht al rugpijn van hadden. Het ontbjt en avondeten was zeer minimalistisch, ondanks dat wij geen grote eters zijn hadden wij 's avonds altijd nog trek na het eten. Wel mooie omgeving, en hotel direct in het centrum van Bad Ragaz gelegen. Mooie wandeling in Heidi land, en dicht bij Chur en Liechtenstein. Jammer dat het hotel zo'n negatieve smet op de vakantie was. De reisorganisator heeft ons na afloop een kleine tegemoetkoming gedaan ivm het tegenvallende verblijf.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8M. Bartels14-08-2015

Fijn hotel met mooie tuin en prima personeel

Gratis parkeren, mooi uitzicht, ideaal om ook Graubünden te ontdekken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Familie Drenth13-08-2015

Jaren 70 hotel in een prachtig gebied!

Vriendelijk personeel.doen graag hun best voor je. Centraal gelegen, mooie tuin. Eten is erg minimalistisch en eenzijdig en duurt voor kinderen te lang. WiFi uitsluitend in lobby met slecht bereik.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6n_a_degroot05-08-2015

Waar voor je geld

Parkhotel Bad Ragaz beschikt over een grote tuin en ligt in het centrum van Bad Ragaz. Zeer geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. Het hoofdgebouw is vrij gedateerd ingericht. Uit eten in een restaurant in Zwitserland is prijzig. Wij hebben half pension geboekt. De verhouding prijs/kwaliteit is zeer goed. Pluspunt is dat diverse uitjes door het hotel worden vergoed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9J_Hogeveen10-03-2013

Zeer prettig hotel met geweldige ligging

Karakteristiek familie hotel met een lange geschiedenis. Kamers hebben alle voorzieningen met prima bedden. De ligging van het hotel biedt ruimte voor vele uitstapjes gezien de diverse uitvalsmogelijkheden. Ontbijt is functioneel, geldt ook voor het lunchpakket. Het viergangenmenu is zeer smakelijk en gevarieerd en qua hoeveelheid voldoende.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Paijens08-01-2012

Fantastische prijs/kwaliteit verhouding

Geboekt via touroperator een vol pension arrangement. Hotel is zeker aan een opknap beurt toe maar had een gemoedelijke sfeer. Hadden met onze zoons van 14 en 16 een familiekamer wat 2 kamers waren met allebei eigen kleine badkamer. Personeel is uiterst vriendelijk en niets is te veel gevraagd. Gaan zeker volgend jaar met oud en Nieuw terug!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Hogan09-09-2011

Fantastisch familiehotel

We hadden dit hotel via een aanbieding geboekt: een weekarrangement, met halfpension, een paar keer gratis toegang tot het openbare gemeentezwembad en nog een aantal attracties in de buurt. We gingen er met lage verwachtingen naar toe maar het hotel overtrof werkelijk alle verwachtingen, zeker als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding. Goed eten voor ontbijt en diner, vriendelijke en persoonlijke service, schone ruime kamers (ok, e.e.a. een beetje gedateerd maar in dit hotel had dat ook zeker zijn charme), heerlijk rustig gelegen net buiten het centrum en met een enorme tuin eromheen. De kinderen konden buiten naar hartelust spelen, er stonden voetbaldoeltjes, er was een tennisnet gespannen, een pingpongtafel, hangmat. Ook in de nabije omgeving voldoende te doen: wandelen in de bergen, Taminakloof, Heidiland, Walensee, noem maar op. Zeer de moeite waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Familie Bos09-09-2011

Heerlijk!

Het hotel doet mooier aan op de foto's dan in werkelijkheid (toe aan een opknapbeurt), maar dat mocht de pret niet drukken. Wij hadden de reis via touroperator geboekt. Dit is tot nu toe altijd bevallen. De omgeving van Bad Ragaz is adembenemend mooi, elke dag was een feestje. Er zaten waren veel kinderen in het hotel, en elke avond was het feest in de hoteltuin: voetballen met z'n allen tot het donker was. Als je, net als wij, geen hoge eisen stelt aan het eten, ben je erg tevreden met het gebodene: avondmaaltijden waren met zorg bereid, smakelijk, en voor ons precies genoeg. Ontbijt was goed, personeel zeer vriendelijk en correct. Er zaten veel supplementen bij de reis, je snapt niet dat dat uit kan. Aanraders zijn de Walensee (kraakhelder meer, waar je van rotsen kunt springen; ga met de boot van Unterterzen naar Au en loop van daaruit naar Quinten, prachtige kiezelstrandjes onderweg) en Madrisaland (in Klosters) voor de kinderen. Al met al hebben we een prachtige vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8heidi_van_de_mortel24-08-2011

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Heerlijke vergane glorie!!! Oud hotel maar wel prachtig en superschoon. De tafels worden nog elke dag opgedekt met het tafelzilver van wel 100 jaar oud. Personeel is vriendelijk en werkt hard. Eten was lekker, maar wel afgemeten porties. Door de aanwezigheid van best veel andere Nederlandse kinderen met een leeftijd tussen 8 en 14 jaar vonden onze kinderen het supergezellig. Ze vermaakten zich prima in de hoteltuin. Bad Ragaz is een leuk dorp. Het ligt in een prachtige Alpenlandschap. In een straal van ongeveer 30 km is echt heel veel te doen. Het gemeentelijk zwembad is ook een aanrader: grote roestvrij stalen zwembaden met kraak helder (fris) water.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 6Fam. Dries18-08-2011

Gunstig gelegen voor maken van tochten

Hotel is aan opknapbeurt toe. Kamers schoon. Personeel vriendelijk. Wij hebben aan hotelbaas gevraagd waarom 3 gangen menu ipv 4 gangen. Verklaring : omdat het warm weer was zouden gasten geen zin in soep hebben. Hij raakte licht geirriteerd om deze vraag. Ook geen zwitsers specialiteitenbuffet gezien. Ook andere gasten dachten dat dit zou plaatsvinden op laatste avond. Maar niets van dit alles. Verder was het eten karig en vrij eentonig. Dit zal wel te maken hebben met de vrij goedkope reis ( touroperator). Voor maken van wandel/autotochten gunstig gelegen. Aanrader is treinreis met Bernina Express. Doe dit wel met de Graubunden Pass. Op station te verkrijgen.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2011