Weer vandaag-10°-15°

We hebben een aantal aanbieders voor Seegarten voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seegarten in het Nederlands

Eenvoudig hotel dichtbij de Bodensee

Mark, 2-11-2011

Begin oktober hier 1 nacht verbleven (kamer 109). De receptie is flexibel en behulpzaam. Het hotel heeft 2 verdiepingen en zo'n 35 kamers; die zijn nogal Spartaans ingericht, met veel houtwerk en zonder balkon. Het deed me aan de jaren '80 denken. Het bed was prima, maar een verwarming heb ik niet gezien... NIet erg als het zomer is, maar in de herfst en winter toch een gemis. Op de gang vind je een PC met internet (gratis) en printer, best handig! De badkamer was in dezelfde stijl, verheugend was het ontbreken van een douchegordijn. Hotel ligt aan de rand van het dorp, de lightrail stopt dichtbij en ook het meer is niet ver weg. De omgeving is al met al rustig te noemen. Het eten was prima verzorgd, genoeg keus en aanvulling. Wij betaalden omgerekend 125 euro, en dat was al met al een redelijke prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seegarten in Arbon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seegarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seegarten scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.