Sorteren

Reviews over accommodaties in Oost-Zwitserland

Fijne camping

Jan
    31-5-2017
    Voor deze camping gekozen omdat hij redelijk direct aan het meer ligt en omdat de Acsi Campingcard er wordt geaccepteerd. Welnu, daar hebben we geen spijt van gehad. Zoals zo vaak is de in de gids genoemde prijs nog exclusief allerlei "Taxen", maar voor € 25 per nacht all-in sta je zeer goed. Er is duidelijk sprake van een ouder deel met eigenlijk alleen maar vaste staanplaatsen en een nieuwer deel met gedeeltelijk vaste en toer staanplaatsen. De ontvangst is hartelijk. Je kunt kiezen uit een aantal opgegeven plaatsen. Overal is electriciteit, water en afvoer aanwezig. Je moet wel de caravan of camper allemaal op dezelfde wijze plaatsen op een verhard stukje, auto erachter en dan is er ruim plaats voor tent/luifel en om te zitten. De spoorlijn hoor je amper. Het sanitair is superdelux: behalve de normale toiletten en douches zijn er in het hoofdgebouw ook familie-badkamers met toilet, wastafel en douche in een, waarvan gebruik mag worden gemaakt. De camping grenst direct aan het fietspad om de Bodensee. Dit fietspad is op sommige plaatsen prima maar vaak ook fiets je door industriegebieden of dwars door een stad(je). Soms is het voor je eigen veiligheid om maar burgerlijk ongehoorzaam te zijn en op de stoep te fietsen. Er zijn twee restaurants in de onmiddellijke nabijheid maar die vonden wij aan de dure kant. Deze camping is zeker een aanrader!

Heerlijk geskied met de kinderen, ruim appartement

Werner
    4-3-2017
    Appartement was zeer ruim en luxe opgezet. Lift naar skigebied, begint naast het park. Ook een dagje naar Laax geweest. Skigebied van de Flumserberg bevat veel mooie rode pistes en geen wachtrijen bij de liftjes. Heerlijk geskied en lekker gegeten op de piste. Skipassen makkelijk kunnen regelen op park bij Intersport winkel.Mooi uitzicht over het meer en bergen. Kleine Spar supermarkt op loopafstand. Lidl en Aldi op 5km. Overdekte privé parkeerplaats voor auto. Prijzen in Zwitserland zijn stevig, maar daar krijg je wel heel veel moois voor terug. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jaren 70 hotel in een prachtig gebied!

Familie Drenth
    13-8-2015

Vriendelijk personeel.doen graag hun best voor je.

Centraal gelegen, mooie tuin.

Eten is erg minimalistisch en eenzijdig en duurt voor kinderen te lang.

WiFi uitsluitend in lobby met slecht bereik.

Gewoont 3 sterren hotel in mooie omgeving

Rob Dut
    7-9-2014
    In de zomer ziet het hotel aan de buitenkant enigszins verwaarloosd uit. Ontbijt o.k. Avondeten echt een zesje. Altijd soep vooraf ,een simpele salade en een simpel hoofdgerecht gevolgd door mini toetjes. Gratis wifi door het hele hotel. Hotel geeft je 50 procent korting op de berggondels. Kamers simpel en schoon. Nieuwe vloerbedekking en gordijnen zouden niet misstaan. Ligging perfect voor berggondels. Saai dorp. Veel wandelmogelijkheden.
Oost-Zwitserland scoort een 7,9 uit 10, op basis van 100 reviews