Sorteren

vakanties Oost-Zwitserland

Reviews over accommodaties in Oost-Zwitserland

Komen we zeker terug, rust, ruimte en genieten.

Meijer
    3-7-2018

Schitterende ligging in de heuvels met iets uitzicht op meer. Kampeerterrein is in de boomgaard. Ruime plaatsen. Zeer rustig gelegen, zeer goed en schoon sanitair , douche met heerlijk goed warm water, familiedouche(warm water incl.) Veel te doen voor kinderen(skelters, trampoline, dieren). Grote recreatiehut met zit hoek, tafels, complete keuken voor de kleine tentkampeerder en informatiehoek. Picknicktafels en droogrekken beschikbaar(lenen) voor bij de tent. Grote bbq/vuurplaats aanwezig.

Kleine campingwinkel met kwaliteitsprodukten van de eigen boerderij.

Tijdens schoolvakanties(ook kortdurende vakanties) kan het wel druk zijn op de camping met vooral gezinnen maar meer naar achter in de boomgaard blijft het dan rustiger. Buiten vakantietijden zeer rustig op de camping.

Auto's parkeren op parkeerplaats. Zeer vriendelijke eigenaren(familie) en altijd bereid om te helpen en doen hun best om je een mooi en ontspannen verblijf te geven.

Erg genoten!

Jaap
    24-1-2018

Mooi luxe en goed bijgehouden appartement in fraai park. Prima skigebied met veel mogelijkheden. Winkels en restaurants in de nabijheid. Met z'n allen een fijne vakantie gehad.

Prachtig, super sanitair

carevanners
    13-1-2018

Prachtige camping, met een schitterend sanitair gebouw, vriendelijke personeel, te onthouden voor herhaling.

Wij hadden de pech in een regenachtige periode te zijn.

Nat, maar zelf daar heeft de camping hulp geboden, door vlonders op de caravanplekken.

prima week!

Karin
    6-8-2017

Weet dat het zwembad gesloten is en op het park zelf is niet veel te doen. Maar....kom voor de omgeving (genoeg te doen, plus uitstap naar Zurich is een aanrader) het appartement is luxe en heerlijk om uit te rusten en vakantie te vieren. Wifi doet het goed (altijd een belangrijk punt met pubers), het water van de Walensee is heerlijk. En eindelijk niet alleen maar hollanders, maar leuke mix van nationaliteiten. Er misten wat zaken bij het keukengerei, dat werd a la minute geregeld, complimenten en zo hoort dat natuurlijk!

prima hotel in een bergachtige omgeving

Annemarie
    31-7-2017

Hotel zag er redelijk gezellig uit. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam!

Kamer: wat achterstallig onderhoud, zoals bruine kitranden, vlekken op het plafond en loszittend behang/randen. Verder wel schoon en hygiënisch.

Eten & drinken: op de website staat beschreven dat kwaliteit hoog in het vaandel staat. Ik vond dit wat tegenvallen. Bij het ontbijt was er geen vers fruit, erg jammer! Bij het diner was er geen saladebar. Ik vind het persoonlijk fijn als ik zelf wat groente kan opscheppen. Hier waren geen mogelijkheden toe, je moest het doen met het kleine beetje groente wat je geserveerd kreeg. Groente en fruit is erg schaars, terwijl naar mijn idee dit juist wel van belang is in een gezond eetpatroon. Plus het feit dat er op de website werd vermeld dat de kwaliteit in het eten erg vooruitstrevend en streekgebonden is. Dat was naar mijn idee niet zo. Jammer!

Michael & Simone Müller-Walt, Gastgeber, 5-8-2017

Beste gast,