Camping Löwenberg

• Goed: 7 - 8

doortrekcamping bij voldoende plaats

tinus oosterloo
26-8-2011

Dit is een redelijk grote camping en heeft hoofdzakelijk vaste bewoners waarvan de meesten Zwitser zijn,een klein gedeelte van de camping, ongeveer 10 plaatsen is voor passanten. Er is wel een groot grasveld aan het water maar deze is voor tenten. In het gezellige restaurantje kan je goed eten, ook is het sanitair recent en zeer schoon..De beheerder is zeer behulpzaam maar ook is er een gezellige ontspannen sfeer op de camping. Vanaf de snelweg makkelijk te bereiken en de camping ligt aan een vrij groot meer waar met name het gemeente strand naast de camping met meerdere speeltoestellen mooi is. De auto mag niet op camping blijven staan maar moet op de parkeerstrook bij de entree,betalen kan met euro’s. Omgeving is een agrarisch glooiend landschap. Voor meer info zie internetsite camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Löwenberg in Murten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Löwenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Löwenberg scoort een 7.86 uit 10 op basis van 2 reviews.