Reviews over Biel/Bienne

Zou er weer heen gaan.

29-1-2014

Zeer goed en modern hotel in Biel. Het treinstation is te voet bereikbaar. De prijs was voor Zwitserland ook in orde. De bar van het hotel was goed, maar de bediening zou iets vriendelijker mogen zijn.

Goed hotel in Biel/Bienne.

7-11-2013

We hadden een ruime kamer met balkon en een ruime badkamer. Alles was schoon en functioneel ingericht. Vriendelijk, professioneel personeel.

Aanbevelenswaardig hotel met bekwaam personeel.

8-4-2013

Mooi en schoon hotel, vriendelijk en competent personeel, uitstekende ligging in het stadscentrum, met parkeergarage en directe toegang tot de lift, uitgebreid ontbijt, in euro's omgerekend betaalbaar voor het geboden comfort! Zeer aanbevelenswaardig!

Verblijf in Biel.

19-2-2013

Uitstekend gelegen Mercure Hotel, zeer vriendelijk personeel en uitstekende gastronomie. Zeer veel comfort en goede kamers.

Goed hotel met een aantal gebreken.

17-8-2012

Hotel ligt in het centrum aan een hoofdstraat, slapen na 7:00 niet mogelijk. Ondanks een reservering was er geen plaats voor ons. Of het nu de schuld van het reisbureau of het hotel was, is nog onbekend. Daarna hadden we toch een reservekamer gekregen. Het was zeer luidruchtig, geluiden van de buren te horen. Kluisje was kapot, na klacht niet gerepareerd. Parkeervoorziening een ramp. Te weinig parkeergelegenheid beschikbaar, je moet ergens in de buurt parkeren.

Biel/Bienne scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews