vakanties Neuchâtel / Jura / Berner Jura

Reviews over accommodaties in Neuchâtel / Jura / Berner Jura

Prima camping

Martin,
    10-8-2014

Nette camping met geschikte plaatsen voor grotere caravans. Uitstekend sanitair. Wel veel Zwitsers (ca. 95%) en weinig landgenoten, hetgeen de aantrekkelijkheid voor onze dochters wat beperkte. WiFi bij de receptie, hulpvaardig personeel. Le Landeron is een heel aardig oud stadje en Neuchatel is erg de moeite waard. De Bieler See en het Meer van Neuchatel zijn zeer geschikt voor watersporters.

vrij vol

Eric - Lars,
    31-7-2014

Campingplaatsen zijn niet erg ruim en alles statt dicht bij elkaar. Voor ontvangst van wifi moest je naar de receptie (bij tent geen ontvangst). In het restaurant was pizza, salade, bakje friet eb ijs te verkrijgen.

Zou er weer heen gaan.

29-1-2014

Zeer goed en modern hotel in Biel. Het treinstation is te voet bereikbaar. De prijs was voor Zwitserland ook in orde. De bar van het hotel was goed, maar de bediening zou iets vriendelijker mogen zijn.

Goed hotel in Biel/Bienne.

7-11-2013

We hadden een ruime kamer met balkon en een ruime badkamer. Alles was schoon en functioneel ingericht. Vriendelijk, professioneel personeel.

Zwitserse camping met Frans tintje

Chanoa,
    28-7-2013

Op de bonnefooi naar Zwitserland gereden en bij Des Peches per email gevraagd of ze een stacaravan te huur hadden voor ongeveer een week. We hebben toen een toercaravan gehuurd die in prima staat was. Douchen, wassen en internet prima geregeld. De omgeving is niet heel bijzonder. Bielersee viel tegen, niet echt strandjes en veel rommel langs de kant van het meer. Biel en de stadjes eromheen zijn leuk om bekijken, vlindertuin ook prachtig. Campingwinkel heeft alles wat je nodig hebt, broodjes zijn heel erg lekker. Chez Nina is best duur maar de pizza smaakt goed. Sanitair wordt elke dag schoongemaakt maar men vergeet altijd de hoekjes wasr dan het vuil zich enthousiast ophoopt. Toiletpapier op toiletten aanwezig, zo ook kookgelegenheid bij slecht weer. Ontvangst is koel maar niet onvriendelijk. Je hoeft het maar te vragen, ze doen alles voor je. Kampeervelden worden goed bijgehouden. Bbq voor gebruik aanwezig, jeu de boules banen vrij te gebruiken evenals volleybalveld en badmintonveld.