We hebben een aantal aanbieders voor Zernez voor je op een rij gezet:

Reviews over Zernez

Mooi dorp

Angélique
    3-5-2012

Ideale uitvalsbasis voor wandelingen in het Nationalpark op de Ofenpas. Prachtig gelegen camping nabij de Rhätischebahn en de rivier de Inn. In het dorp voldoende mogelijkheden voor het doen van boodschappen en ruime keus in restaurants.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 1990 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig dorp

ann van effelterre
    10-12-2008

Zernez ligt aan de poort het Zwitsers Nationaal park, dat vooral 's zomers in trek is bij de wandelaars. Door de tunnel tussen Sagliains en Klosters ben je onmiddellijk in de skigebieden van Davos en Klosters. Langs de andere kant ben je niet zo ver van Sankt-Moritz. Een zeer rustig dorp !!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2007
Zernez scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews