Hotel Familie-hotel Clarezia

76 reviews over Hotel Familie-hotel Clarezia in het Nederlands

Geweldig!

Lotte
12-10-2018

De sfeer was erg prettig. Eigenaren Tim en Renate zorgden ervoor dat iedereen zich thuis voelde. Onze tafelindeling met andere mensen was ontzettend geslaagd. Het eten was allemaal goed verzorgd en de kamer was netjes en had een eigen bad. Alle wandelingen werden goed uitgelegd en er werd met iedereen goed rekening gehouden. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Zeker voor herhaling vatbaar

Henna
28-9-2018

Mooie ligging, ruime kamer, geweldige sfeer.

Heerlijk! Het eten, het personeel, de omgeving .

Trude
4-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je moet sowieso van bergen en van wandelen houden.

Geweldig

Leanan
19-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super fijne week gehad, topweer, leuke mensen, prachtige natuur!

Wil er graag vaker naar toe.

Marianne Vos
13-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Prima, mooie , rustig(e) omgeving en Hotel voor een wandelvakantie. Ook goed om er in je eentje naar toe te gaan.

Touringcarservice , Wandelbusjes-service en evt. begeleiding wandelingen heel fijn.

Kwaliteit-prijs verhouding -zeker voor Zwitserse begrippen - goed.

een prachtige vakantie om nooit meer te vergeten

a j h pleysier
29-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

aardige mensen die betrokken zijn op elkaar. Leuke tochten naar een prachtige bergomgeving met verschillende wandelmogelijkheden. Heel leuk avondprogramma

goed georganiseerd door zeer vriendelijke mensen. Echt een aanrader ook voor singels, want binnen de kortste keer is er contact met andere gasten.

fantastisch

Ria van den Bent
1-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mijn eerste verblijf was in 1992. Er wordt een vaste plaats aan tafel aangewezen tijdens de maaltijden. De personen die hierover klagen horen in dit gezellige hotel niet thuis. De service is prima. Onderneem je iets wat niet met je leeftijd overeenkomt en het gaat fout kun je opgehaald worden. Er vindt dan natuurlijk wel een gesprek plaats. Kortom, ik vind het jammer dat ik Clarezia van mijn lijstje moet afvoeren. Ik kan een verblijf iedereen aanraden.

Tot snel

Job
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gastvrij, mooie wandeltochten die vanuit het hotel georganiseerd worden. Nette verzorgde kamers.

Evelien
29-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk wandelen in de prachtige natuur. Fijne, informele sfeer. Een prettige omgeving, niet toeristisch.

Een geweldig en gastvrij familie hotel

Marleen
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk gebied om te wandelen,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familie-hotel Clarezia in Waltensburg / Vuorz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familie-hotel Clarezia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.