Hotel Familie-hotel Clarezia

72 reviews over Hotel Familie-hotel Clarezia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Wil er graag vaker naar toe.

Marianne Vos
13-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Prima, mooie , rustig(e) omgeving en Hotel voor een wandelvakantie. Ook goed om er in je eentje naar toe te gaan.

Touringcarservice , Wandelbusjes-service en evt. begeleiding wandelingen heel fijn.

Kwaliteit-prijs verhouding -zeker voor Zwitserse begrippen - goed.

een prachtige vakantie om nooit meer te vergeten

a j h pleysier
29-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

aardige mensen die betrokken zijn op elkaar. Leuke tochten naar een prachtige bergomgeving met verschillende wandelmogelijkheden. Heel leuk avondprogramma

goed georganiseerd door zeer vriendelijke mensen. Echt een aanrader ook voor singels, want binnen de kortste keer is er contact met andere gasten.

fantastisch

Ria van den Bent
1-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mijn eerste verblijf was in 1992. Er wordt een vaste plaats aan tafel aangewezen tijdens de maaltijden. De personen die hierover klagen horen in dit gezellige hotel niet thuis. De service is prima. Onderneem je iets wat niet met je leeftijd overeenkomt en het gaat fout kun je opgehaald worden. Er vindt dan natuurlijk wel een gesprek plaats. Kortom, ik vind het jammer dat ik Clarezia van mijn lijstje moet afvoeren. Ik kan een verblijf iedereen aanraden.

Tot snel

Job
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gastvrij, mooie wandeltochten die vanuit het hotel georganiseerd worden. Nette verzorgde kamers.

Evelien
29-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk wandelen in de prachtige natuur. Fijne, informele sfeer. Een prettige omgeving, niet toeristisch.

Een geweldig en gastvrij familie hotel

Marleen
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk gebied om te wandelen,

Het was weer een fantastische vakantie !

Anja van Leeuwen
30-7-2017

De schitterende omgeving. De sfeer, het eten, de bediening. Het avondprogramma, werken met glasscherven.

Ik ben hier al vele jaren met plezier geweest. Sommige wandelingen worden nu een beetje erg zwaar voor mij als 70 plusser. Het halen en brengen naar de wandelingen is prima geregeld. Ik geniet nu nog elke dag van mijn glaswerkstukje dat in mijn keuken hangt en mij telkens herhindert aan deze leuke vakantie.

• Ligging t.o.v. pistes7

Als je als volwassene rust zoekt kun je beter buiten de spitsvakantie gaan.

In de vakanties een goede plek voor (groot)ouders met kinderen.

Heerlijk. Een snoepreisje. Nergens omkijken naar.

Jacqueline
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Betaalbaar en actief. Wel zelf even tafeldekken!

Voor een zorgeloos weekje sneeuwplezier ( of zon, of gekleurde herfstbladeren) kom je hier naar toe!

Geweldig genoten!

trudy van twillert
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een super formule, je kunt je aansluiten bij de wandelingen die worden gemaakt of gaan skiën. De omgeving is prachtig, het eten heerlijk en ruim voldoende en de sfeer gemoedelijk.

We hebben weer ontzettend genoten. Geen enkel minpuntje te noemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familie-hotel Clarezia in Waltensburg / Vuorz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familie-hotel Clarezia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Familie-hotel Clarezia scoort een 8.62 uit 10 op basis van 75 reviews.