Reviews over Vicosoprano

Geweldige camping!

Jolanda Smid,
    2-9-2014

Helaas moeten vluchten voor het slechte weer maar hadden hier nooit weg gewild. Wat een schitterende plek en omgeving! Lekker vuurtje stoken 's avonds super-de-luxe sfeer!

geweldige camping

Petra van den Eijk,
    31-1-2013

wij hebben 7 nachten op deze camping gestaan. Wij hebben het als een geweldig fijne camping ervaren, heel gemoedelijk, camping is licht glooiend en je mag zelf een plekje zoeken.En aantal plaatsen zijn voorzien van een houten picqnick-tafel.

Er is een klein zwemmeertje bij de camping met ligweide.Je mag kampvuur maken, sterker nog toen wij er waren was er hout wat je zo mocht pakken voor je vuurtje.

De beheerster is erg vriendelijk en behulpzaam en in de omgeving zijn mooie wandeltochten te maken.

Geweldige camping

Angélique,
    3-5-2012

Heerlijke camping voor zowel tent- als caravankampeerders, Ideaal om dit deel van Graubünden te verkennen.

Heerlijke camping voor rustzoeker.

Ben Jonker,
    19-9-2008

Prachtige camping. Geweldig uitzicht op de bergen. Je moet wel van rust houden. Buiten het zeer goed onderhouden toiletgebouw is er niets. De beheerster is altijd vrolijk en vriendelijk. Alles is brandschoon.

Gelegen in prachtige omgeving!

Anneke en Peter,
    27-7-2008

De camping is eenvoudig maar schoon en ruim van opzet. Je kunt gaan staan waar je wilt, het is wel even zoeken naar een redelijk vlakke plek. Op de camping zijn diverse kampvuurplaatsen aanwezig. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De camping is erg in trek bij klimmers. We hebben erg genoten van de prachtige omgeving.

Vicosoprano scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews