Vakantiepark Aclas Heinzenberg Maiensässhäuser

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen8,5

3 tips over Vakantiepark Aclas Heinzenberg Maiensässhäuser

Dama, 27-8-2013

- Bezoek Chur (oudste stad van Zwitserland). Leuke stad met verschillende winkels en leuke eettentjes

- Bij slecht weer zijn Zurich en Lugano aanraders (vaak ander weer)

- Als je van wandelen houdt, is een tocht naar de Piz Beverin (bijna 3 km hoog) een aanrader. Zeer mooie tocht. Ervaren klimmers kunnen de alpinistenroute naar de top nemen, minder ervaren klimmers/lopers kunnen voor de stijging naar de top een andere route kiezen

Irma, 29-7-2012
Er is een goed gesorteerde Lidl in Thusis Nord, goedkoper dan de MPreis en COOP in het dorp.
Familie Heijkoop, 16-7-2010
Echt leuk om te bezoeken is de Rofflaschlucht (onder de Rijn doorlopen), en naast de parkeerplaats in het onderaangelegen waterbekken gaan zwemmen. Ook de Viamalaslucht wordt aangeprezen. Winkelen in Chur, en dan ook de kinderwandeling doen. Globipad is super om te wandelen met kinderen, eerst met kabelbaan omhoog en vervolgens een rondwandeling met verschillende opdrachten. Voor echte wandelaars natuurlijk van alles te doen, maar vanuit Glasspass mooie wandelingen te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Aclas Heinzenberg Maiensässhäuser voor je op een rij gezet: