Hotel Alpina

Weer vandaag16°
Hotel Alpina
7,9

7 reviews over Hotel Alpina in het Nederlands

geweldige week elk jaar weer

emmy
19-12-2012

echt super. lekker eten, aardig personeel, fijne sfeer, niet te druk. super fijn voor kinderen. en fijne pistes! jammer dat we dit jaar niet kunnen maar al twee jaar geweest en volgend jaar gewoon weer!

Gereisd Met vrienden in februari 2011

je kunt hier heerlijk vegetarisch eten

M. Dekker
16-8-2010

Er wordt geen éénpersoonstoeslag gerekend, ook niet als je op een grotere kamer beland. Als je dan ook nog met hun eigen busvervoer van en naar Nederland meerijdt, ben je helemaal goedkoop uit. Er wordt in één dag, overdag, rustig en goed gereden. Het hotel kent een bepaalde 'formule': ontbijt, lunchpakket en gezamenijk genoten diner zit bij de kamer/dagprijs in. Informele en prettige sfeer.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2010

Heerlijk..genieten

Marvin en Christine Clara
1-4-2010

Mooi hotel, ideale ligging en niet te vergeten het personeel is ook top! Elke avond lekker gegeten met Liesbeth, Steyn, Lydia Greet en wij natuurlijk Marvin en Christine.

Gereisd Met partner in april 2010

je bent er helemaal uit.

joke
17-6-2009

heel fijn, vooral de fotografieweek! volgend jaar weer! met eigen wensen wordt rekening gehouden.

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Onvergetelijke vakantie tussen de bloemen

Pieter Wentink
13-6-2009

Erg mooi gelegen nostaligisch Hotel In Tschiertschen. Een jong en enthausiast team zorgt voor een goede service en prachtige wandelingen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 13 2009 20:59:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in een woord geweldig

hansalderliesten
29-3-2009

hotel alpina is een gemoedelijk fam hotel gerund door enthousiaste jonge mensen,waar het in de winter dikke pret is,en in het voor en najaar heerlijk rustig hier is er voor elk wat wils,doe weken, rustzoekers,wandelaars,natuurvrienden nou ja gewoon alles wat het hart warm maakt.

Gereisd Met partner in december 2008

2008

Super

David Boon
16-10-2008

Super!leuk, verzorgd, lieve eigenaresse. Zeer persoonlijke service.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 16 2008 13:13:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Alpina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpina in Tschiertschen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.