Reviews over Tschiertschen

geweldige week elk jaar weer

emmy,
    19-12-2012

echt super. lekker eten, aardig personeel, fijne sfeer, niet te druk. super fijn voor kinderen. en fijne pistes!

jammer dat we dit jaar niet kunnen maar al twee jaar geweest en volgend jaar gewoon weer!

je kunt hier heerlijk vegetarisch eten

M. Dekker,
    16-8-2010

Er wordt geen éénpersoonstoeslag gerekend, ook niet als je op een grotere kamer beland. Als je dan ook nog met hun eigen busvervoer van en naar Nederland meerijdt, ben je helemaal goedkoop uit. Er wordt in één dag, overdag, rustig en goed gereden.

Het hotel kent een bepaalde 'formule': ontbijt, lunchpakket en gezamenijk genoten diner zit bij de kamer/dagprijs in. Informele en prettige sfeer.

Heerlijk..genieten

Marvin en Christine Clara,
    1-4-2010

Mooi hotel, ideale ligging en niet te vergeten het personeel is ook top!

Elke avond lekker gegeten met Liesbeth, Steyn, Lydia Greet en wij natuurlijk Marvin en Christine.

je bent er helemaal uit.

joke,
    17-6-2009

heel fijn, vooral de fotografieweek!

volgend jaar weer!

met eigen wensen wordt rekening gehouden.

Onvergetelijke vakantie tussen de bloemen

Pieter Wentink,
    13-6-2009

Erg mooi gelegen nostaligisch Hotel In Tschiertschen. Een jong en enthausiast team zorgt voor een goede service en prachtige wandelingen.

Tschiertschen scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews