Hotel Albula & Julier

Hotel Albula & Julier
6,6

4 reviews over Hotel Albula & Julier in het Nederlands

Met vrienden

Uitstekende mix van traditioneel en modern

Fam. Deisting
10-12-2017

Huiselijk hotel, je hoeft niets maar mag alles. Prima ontbijt buffet en half pension diner. A la carte diner uitstekend, met lokale specialiteiten.

We komen hier al een tijdje en hotel wordt steeds behoedzaam gemoderniseerd, drie sterren geheel waard.

Vriendelijke familie, waar je na enkele jaren echt thuiskomt, tamelijk zeldzaam in Zwitserland.

Opstapplaats voor smalspoor Rhaetische Bahn en Glacier Express en zo.

Skigebieden Lenzerheide, Davos en Savognin met de auto dichtbij.

In de zomer fantastisch wandelen, zo vanuit hotel en nog meer in de buurt. Natuurpark Ela is een aanrader.

Dorp Tiefenkastel geen hot spot voor apres ski.

niet meer

Toin Broeren
1-1-2017

karig ontbijt, bloedhete eetzaal. Kamer was goed.

Prima hotel

Anja Roemer
18-3-2012

Goed hotel en alleraardigst personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Albula & Julier voor je op een rij gezet:

Prima hotel in een rustig dorp

annie pruijssers
15-7-2010

Hotel Albula & Julier is een prima hotel dat uit 2 gebouwen bestaat.

Het enige nadeel hiervan is dat je altijd naar de overkant van de straat moet voor ontbijt en diner.

De kamers zijn erg gevarieerd er zijn prachtige grote nieuwe kamers, maar ook de oudere kamers zijn netjes.

Mensen die van winkelen houden moeten hier niet zijn .

Er is alleen 1 supermarkt, 1 bakker en 1 raiffeissenbank, in het dorpje is dus niet veel te beleven,maar je kunt er prachtige wandelingen maken.

Het station is op loop afstand en er zijn voldoende parkeerplaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Albula & Julier voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albula & Julier in Tiefencastel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albula & Julier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.