Sorteren

Reviews over Sur En

Rustig en genieten

Henk
    6-8-2018

Rustige camping. Na aanmelding kan je je tent op een veldje neerzetten, er zijn geen ingedeelde plekken (doe maar wat 😉). Verder wel naar het zin gehad. Nette en schone toiletten. Ideale camping voor mensen die willen kanovaren, mountainbiken of een klimparcour willen doen.

Mooie gemoedelijke camping in natuur

Jansen
    17-6-2011

Camping gelegen in dal naast/ aan de rivier de Inn, in de buurt van het grotere plaatsje Scuol. Start van een van de wandelroutes richting park achter de camping. Gemoedelijke camping. Geen plaatsnummers maar op open veld, vrij te kiezen plek. Bus halte op camping, ideaal voor bv. wandelroutes te kunnen doen in nationaal park.Vriendelijke personeel. Schoon sanitair, wel iets prijzig.