Camping Da Munt

6 reviews over Camping Da Munt

• 2018
    7Marouska29-07-2018

Geweldige camping, verkeerde eigenaren

De camping zelf is fantastisch qua ligging, en je mag vuur maken! Toch hebben we een nare smaak.Er zijn 50 plaatsen maar op drukke dagen worden er lukraak busjes op de plaatsen bij gepropt. Zo stonden wij op een terras met 4 plaatsen,meerdere nachten stonden er naast de bezette plaatsen meerdere gezelschappen tussen gepropt.1 Nacht praktisch tegen ons aan, ondanks de bezwaren die we uitten. " Het is hoogseizoen, dan moet je schuiven".Je betaalt nog steeds de volle mep voor je gereseveerde plaats en de beperkte sanitaire voorzieningen worden nog zwaarder belast.Druppel was de houding toen ik afrekende,we waren er 6 nachten, beheerder zei:7!Ik zei zondag tot zaterdag is 6.Wat bleek, ik had verkeerde aankomstdatum ingevuld.Ondertussen had hij me al beledigd door geen interesse te tonen in het feit dat ik zei dat we zondag tot zaterdag gestaan hadden (dus 6 nachten)en te vragen op denigrerende toon:KUN je wel rekenen?Dat is geen gastheer!!

• 5Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2017
    10Wielke12-08-2017

Bijna perfect

Kleine camping omgeven door prachtige bergtoppen. Pittoresk dorpje op loopafstand. Aan de voet van de umbrailpas en van daaruit ook de Stelviopas in Italië. Sanitair is schoon, er is een koelkast + vriezer en je kunt je mobiel opladen als je zelf geen stroom hebt. Kortom: veel redenen om nog eens terug te komen!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Margreet29-09-2014

Puur natuur!

Midden in de natuur,en dichtbij het dorp. We zijn voor het 2de jaar geweest en onze jonge kinderen vinden het geweldig,hutten bouwen in het bos en dammen bij de stroom. S'morgens vers brood en als je het belangrijk vind goede wifi verbinding. Maar het allerleukste is toch wel een vuurplaats bij elke plek.

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Johan01-04-2011

Rustig en vlakbij het dorp

Prachtige camping, uitstekend uitgangspunt. Eenvoudige, goed geoutilleerde camping, voor mensen die rust op prijs stellen. Vriendelijke leiding, relaxte gasten. Kortom: een plek om te onthouden

• 9Staat v/h sanitair

• 8I.M. Westerveld-de Zwart21-01-2008

Leuk gelegen tegen de helling aan, beetje geaccidenteerd aangelegd. Eenvoudige, maar nette wasgelegenheden. Op loopafstand van het dorpje Sta Maria en Hotel Stelvio. Nadeel: vanaf een uur of 4 begint "men" te barbecuen en is de hele camping gehuld in een blauwe rookwalm. Voordeel: op 15 minuten autorijden van het Zwitserse Natuurpark. Als je nog nooit Edelweiss hebt gezien, dan zie je hem hier zeker! Aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

0 tips over Camping Da Munt

1 vraag over Camping Da Munt

• Henk v Beek, 25-06-2016

Caravan route

Hallo, kan iemand vertellen of je met de caravan kan komen. We komen vanuit Nauders.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig