Sta. Maria Val Müstair / Sta. Maria im Münsterta

Reviews over Sta. Maria Val Müstair / Sta. Maria im Münsterta

Rust

Bella.z
    27-8-2010

Mooie plek om tot rust te komen, prachtige bergen. Je kunt er mooie wandelingen maken, ook erg leuk om daar paard te rijden, restaurantjes zijn duur. Er zijn geen uitgaansmogelijkheden, alleen de "smallest wiskeybar on earth" Er is ook een klein museum over de geschiedenis en cultuur van Sta. Maria

Gereisd Met vrienden in juli 2007

fantastische camping

Angela
    20-8-2008

Centraal gelegen voor veel MTB ritten en wandelingen. Nabijgelegen klooster een must voor cultuurliefhebbers.Met Postbus ook goed bereikbaar als je eens ergens anders wilt wandelen en/of fietsen. Zeer goed onderhouden camping met vriendelijke eigenaren.Strenge regels, maar daardoor veel rust!SNP goe bereikbaar vanaf hier

Gereisd Familie in juli 2008
Sta. Maria Val Müstair / Sta. Maria im Münsterta scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews