Camping TCS Camping St. Moritz

Camping TCS Camping St. Moritz

7,6

4 reviews over Camping TCS Camping St. Moritz in het Nederlands

Camping op loopafstand van het dorp

Ange
4-8-2012

Niet de goedkoopste camping, wel eentje die prachtig gelegen is tussen de bergen rondom St. Moritz. Via een wandel/fietspad loop je zo naar het dorp en het meertje bij het dorp. Leuk speeltuintje voor kinderen en degelijk sanitairgebouw met goede, warme douches.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

De basis om het Engadin te ontdekken.

André en Marianne
5-9-2011

Een vrij eenvoudige camping op een alpenweide met een publiekelijk voet/fietspad daar doorheen. Een prachtig uitzicht richting St. Moritz en Muottas Muralg en verder het dal door. Eenvoudig sanitair en weinig speelgelegenheden voor kinderen. Ben van jongs af aan al meer dan 15 keer daar geweest. Ook weer met eigen kinderen. Voor de echte kampeerders met de tent moet je rekening houden met regelmatig (zeer) koude nachten met nachtvorst. St. Moritz ligt op 1800 meter hoogte. Onuitputtelijke mogelijkheden om bergwandelingen te maken met en zonder bergbanen. Het mondaine St. Moritz is meerdere bezoeken waard, alleen al om de prachtige chique hotels te bewonderen. Het is ook een kuuroord. Zwembad (hallenbad) is niet ver van de camping. Iedere dag was er een gratis concert te bezoeken in de kleine concertzaal, bij mooi weer zelfs buiten in de tuin van het Kurhotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2005

gweldig uitganspunt om de omgeving te verkennen.

eggen
25-7-2010

Hebben een week op deze camping gestaan met onze grote tent. Hadden van te voren niet gereseveerd, maar konden zelf een een plek uitzoeken. plaatsen genoeg. Super uitgangspunt om de omgeving te verkennen, zijn alle kanten opgeweest. Aanrader om te gaan eten is tussen Silvaplana en de Malojapas, bij de Beach-club, heerlijke pizza, met uitzicht op het meer en de omliggende bergen. kunt daar ook zwemmen, kan overigens ook bij de camping. Als je van rust en ruimte houdt, zeker doen.

Gereisd Met partner in juli 2010

2008

prima camping schitterende ligging als uitgangspunt voor

smink
25-5-2008

prima camping schitterende ligging als uitgangspunt voor wandelvakantie

Gereisd Met partner in juli 2007

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping TCS Camping St. Moritz in St. Moritz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping TCS Camping St. Moritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.