Hotel Stahlbad

• Ligging t.o.v. pistes10,0

8 reviews over Hotel Stahlbad in het Nederlands

+ (positieve punten)

* kindvriendelijkheid

* Nederlandstalige animatie, dokter, animatoren, etc...

* ligging. Midden tussen bergen is Sankt Moritz bad toch vrij vlak en daarom toegankelijk voor kinderen en mensen die minder goed te been zijn.

- (negatieve punten)

* ietwat verouderd hotel. De kamers zijn proper, maar bepaalde dingen zouden vernieuwd moeten worden ((vaste)haardroger op kamer wordt bloedheet, geen mengkranen, geen bad, weinig kasten, vast tapijt (hoewel op meeste hotels zo). We sliepen met 4 op 1 kamer van ca 3x5, en is toch ietwat krap. Er zijn echter ook familiekamers voor families met grotere kinderen (2 à 3 gekoppelde kamers). De lift is ook wat gebrekkig (gaat zeer vlug dicht en daarom gevaarlijk voor kleine kinderen)

* kindvriendelijk en daarom zeer rumoerig. Tenzij je als koppel zonder kinderen de knop kunt omdraaien en genieten van het jeugdig enthousiasme :-)

Het eten is goed. Het ontbijt is echter beperkt. Enkel op zondag een pistolet.

Touroperator: ideaal voor met kinderen

Koppel uit Vlaanderen
12-9-2013

Dit hotel wordt door touroperator afgehuurd. Met touroperator reizen is ideaal om met kinderen (jong of ado) op vakantie te gaan. Er zijn de clubs (ukkie, pukkie, mini, maxi, ado) waar de hele dag activiteiten met kinderen worden gedaan (wandelen, knustelen, sport, bezoeken). Ook voor volwassenen is er elke dag veel te doen (wandelen, mountainbike, uitstappen). Je doet enkel mee als je wilt, geen verplichting. Bij eten, zelfbediening, is het geen topklasse, maar goede kwaliteit. Een aanrader!

Prachtige vakantie gehad

Emilie
4-8-2011

Prachtige omgeving, veel excursies mogelijk die vanuit het hotel begeleid kunnen worden. Het hotel geeft ook ruime informatie over uitstappen die je zelfstandig kan doen.

Vriendelijk personeel, mooi hotel.

Ideaal voor gezinnen met kinderen.

Groot voordeel voor wie niet graag vreemde talen spreekt : alleen Vlaamstalige gasten en personeel aanwezig.

Prachtige vakantie

Paul
25-7-2011

Vriendelijk personeel, goede service en lekker eten.

mooie kamers.

Dagelijks meerdere begeleide wandelingen vanuit het hotel.

GESLAAGD !!!

Celis Ivan
19-7-2011

Mooie,grote kamer.Badkamer-douche vraagt thermostatische kraan en handvat aan de muur.

Eten van goede kwaliteit-wat teveel kip en kalkoen-voldoende afwisseling.Tevreden!!!

Slecht eten

Verleysen
20-9-2010

Gewoon slecht eten en veel te duur in hotel en stad!

Het hotel en de acommodatie ervan is zeker 9 op 10 of zelf voor sommige dingen 10/10 maar door het slechte en weinige eten en veel te dure prijzen om te drinken maakt het, het tot een minder hotel.

Je kan niet genieten van de vakantie doordat je honger hebt en de prijzen voor te drinken belachelijk hoog zijn. Jammer want in St Morits zelf valt ook al niets te beleven!

Ruim hotel met veel faciliteiten

Lode
12-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zwembad, sauna, fitness, gezellige bar, nachtbar, kinderclubs voor alle leeftijden, begeleide wandelingen, lekker eten, en ik kan zo maar door gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stahlbad in St. Moritz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stahlbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stahlbad scoort een 7.31 uit 10 op basis van 8 reviews.