Hotel Sonne

Weer vandaag18°
7,7

• Ligging t.o.v. pistes9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sonne in het Nederlands

Redelijk verblijf

Sjoerd uit Den Haag
7-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

De eenpersoonskamer was simpel ingericht, maar schoon. Kamer was vrij gehorig. De reden dat ik voor dit hotel koos was omdat de prijs het laagst was (incl eigen badkamer). Mooie en rustige locatie, met bushalte bij het hotel. Het Sonne restaurant is goed, met redelijke prijzen.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2009

goed bevallen

maria
9-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

prima hotel op loopafstand van centrum en station. ontbijt goed. restaurant is ook goed. een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 09 2009 11:03:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonne in St. Moritz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.