Hotel Europa

Weer vandaag19°
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Europa in het Nederlands

Een absolute aanrader

Baeke-Defevere
24-7-2011

Een prachtig hotel , zeer rustig gelegen! Heel erg vriendelijk personeel. De uitbater doet zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken! Het eten is verfijnd en lekker, de presentatie is top!

We gaan zeker nog terug!

Gereisd Met partner in juni 2011

Goed hotel met geweldig eten

Norman Smit
17-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een super hotel en een geweldige uitvalsbasis voor een wandelvakantie. Zeer vriendelijk en behlpzaam personeel. Gemiddelde leeftijd van de gasten is wel hoog, daardoor minder geschikt voor kinderen.

Diner is super!! Zeer afgewogen en is afgestemd op het gezonde leven.

Gereisd Met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in St. Moritz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.