Hotel Altana

Kleine hotelsWeer vandaag24°
Hotel Altana
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Altana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Altana in het Nederlands

Service met persoonlijke aandacht

Dhr. v.d.Hoek
22-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

De familie Lehmann is altijd erg vriendelijk en geeft het verblijf een persoonlijke touch. Nette, ietwat gedateerde kamers, dichtbij het station, eten is uitstekend.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Service met hoofdletter S

fam hoekstra
30-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de familie en het personeel is fantastisch. Het eten is erg goed en de prijzen zijn naar verhouding. Prijzig voor Nederlandse begrippen maar het is het waard. Het hotel ligt vlakbij het station en skilift.

Gereisd Alleenreizend in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altana in Scuol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.