Appartement Surses Alpin

8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

7 tips over Appartement Surses Alpin

MDG, 20-9-2014

De viamala-schlucht in Thusis/ bezoektje aan St. Moritz en de auto toertje over de Albula pas zijn echte aanraders.

Boodschappen bij de Aldi en Lidl in Thusis (20km), dit is goed betaalbaar.

Bobic, 14-7-2014
Met de skilift naar boven en een lekkere borrel drinken op 2115 mtr hoogte bij een klein tentje 500 meter vanaf de 2e skilift. Zit zelfs een klein speeltuintje bij voor de kleintjes
cleansister, 12-7-2013

Doe boodschappen (bij de Lidl) in Thusis. Daar rij je doorheen op weg naar Savognin. Supermarkt in Savognin is, ook voor Zwitserse begrippen, erg duur. Apart rijden naar Thusis kost je 25 min.

Er is geen Wifi! Je kunt een modem huren voor kabelinternet. Neem dan dus je laptop mee en niet je Ipad.

Jasper, 11-4-2013

In één van de gebouwen is een skiberging. Het is echter handiger je ski's tegen betaling bij de skiverhuur naast het dalstation van de lift te stallen, want het is best een stukje lopen naar de liften, voorals als je met kleine kinderen reist.

Je krijgt 20% korting op de skipas als je in Surses Alpin verblijft. Skipassen kun je bij het inchecken aan de balie van Surses Alpin kopen: handig!

Mieke, 24-12-2012

+ Op zoover opgevangen dat het handig was om goedkoper boodschappen te doen bij de COOP in Sankt Moritz. Dit bleek alleen bijna 3 kwartier rijden, en was superrrrr duur! Spar in Savognin bleek zelfs veel goedkoper!!

+ Wij hebben snowboard en schoenen gehuurd bij BANANAS, naast de kinderpiste. Viel ons alles mee. Ze rekenden voor 5 dagen, 2 voor een halve dag.

Saskia, 20-9-2012
Ga naar St. Moritz en neem alle kabelbanen, want ze zijn even mooi. Pak de kabelbaan bij Savognin en gewoon heerlijk wandelen of huur een step bij CUBE en sjees naar beneden (erg leuk)

haanstra, 9-1-2012
20% korting op skipassen bij de receptie.