Sorteren

Reviews over Samnaun

Heerlijk hotel👍

Fam.wittenberg
    14-4-2018

Hier doet men alles om de gasten te verwennen.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt.

Restaurant van hoge kwaliteit.

Fantastische plek.

Jacqueline
    25-3-2017

Mooi ingerichte appartementen met een prachtig uitzicht op de bergen. En een heerlijke rustige spa

Klein maar fijn hotel

Christine
    29-8-2016

Elke keer we naar Hotel Latet gaan, voelt dit als thuiskomen.

De kamers en badkamer zijn steeds proper en verzorgd met alles wat je nodig hebt voor je verlof.

De handdoeken worden ook regelmatig vervangen.

's morgens is er een verzorgd ontbijtbuffet en als je wilt, maken ze een eitje klaar.

Het avondeten is ook heel lekker en verzorgd. Telkens een 5-gangenmenu.

Voor mijn zoontje vroegen ze steeds wat hij wou eten, hij heeft meestal mee gegeten van de voorgestelde menu. Een maal is er iets anders klaargemaakt zonder problemen.

We kijken er al uit naar ons volgend verblijf

Uitstekend. Mooie kamer met fantastisch uitzicht.

Jan van Hees
    5-8-2016

Goed restaurant en parkeerplaats naast hotel.

Prachtig appartement met mooi uitzicht.

N. van Hoesel
    18-7-2016

Modern pand in Samnaun Compatch, met daarin een architectenbureau, 4 vakantieappartementen en de woning van de eigenaar.

Het hele huis ademt het gevoel voor design, zowel in de appartementen als de sauna. Wij hadden appartement 11 met een ruim balkon waar plaats is voor een eettafel en 2 ligstoelen.

Zowel een filter- als Nespresso koffieapparaat aanwezig. Koffiecups kun je bij de eigenaar kopen. Op de verdieping waar de appartement gesitueerd zijn, is ook de Sauna.

Er is broodjesservice dus voor het ontbijt hoef je niet eerst naar de bakker.

Das Felaria ligt buiten het deel van Samnaun met de taxfree winkels.

In de winter ligt het aan de skipiste. Op het eind van de dal afdaling kun je met de bus verder naar de gondelbaan. Deze ligt buiten het dorp.

In de zomer een mooi wandelgebied.

Samnaun scoort een 8,2 uit 10, op basis van 24 reviews