Hotel Old Inn

Weer vandaag1°-12°

We hebben een aantal aanbieders voor Old Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Old Inn in het Nederlands

Gezellig familiehotel

Ton Klerks
20-3-2010

Een goed hotel met een prima service. Het hotel wordt geleid door een echtpaar, die service hoog in het vaandel hebben staan. De eigenaar is een uitstekende kok, die met smaak de diverse streekgerechten bereidt. De kamers aan de achterzijde hebben bijna allemaal een balkon met een schitterend uitzicht op het dal en het Parsenn skigebied.

De bushalte naar Klosters ligt voor de deur. Er is een halfuursdienst naar dit schittterende skigebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Inn in Saas im Prättigau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.