Pension La Randulina

Meer pensioninfo

6 reviews over Pension La Randulina

• 10Joke31-07-2016

Geweldig

Het is een gemoedelijk en gezellig hotel waar je heel snel contact krijgt met andere logés. Het eten is wat de pot schaft maar uit de kunst. Wat hebben wij elke avond lekker gegeten. Het brood bij het ontbijt wordt ook zelf gebakken, dit mis ik nu nog. Wij waren met de auto en konden gemakkelijk op andere plekken komen maar ook van uit het hotel was het heel goed te doen om te wandelen. Wat een prachtige omgeving. Bij genoeg deelname kon je ook door Maarten (eigenaar) worden afgezet bij een beginpunt van een wandeling en evt later weer ergens anders worden opgehaald. Wij hebben genoten!

Met oudere kinderen

• 9oda09-04-2013

Een heerlijke plek!!!

Wij komen hier al jaren en het is net als thuiskomen.Een eenvoudig doch zeer onderhouden,schoon en gezellig huis Er is geen tv, geen jacuzzi en loungebar, maar wel een gezellige stube waar je lekker naar rustige muziek kunt luisteren of waar jezelf achter de piano kunt kruipen en je kunt er heerlijk je wijntje drinken.Het eten is elke dag vers en heerlijk en er staat elke dag vers fruit op tafel.Liesbeth kookt en Maarten bakt elke dag vers brood. Dan is er boven nog een een hele mooie bibliotheek,waar je heerlijk onderuitgezakt een boek kunt lezen.De sfeer is gewoon goed! O ja, het huis ligt in een typisch klein zwitsers bergdorpje, met een kerk, een cafe en wat mensen en koeien.Er wordt reto romaans gesproken!

Anders

• 9Teus en Aria15-08-2012

Gastvrij pension in een schitterende omgeving

De ligging van het pension is fantastisch, de eigenaren Liesbeth en Maarten zijn zeer gastvrij. De sfeer tussen de gasten onderling is ontspannen en gemoedelijk, waardoor er onderling makkelijk contact ontstaat. In de 2 weken dat wij er waren hebben we prachtige wandelingen gemaakt, de omgeving is werkelijk fantastisch. Aan het eind van de dag was het iedere keer weer een feest om aan tafel te gaan, want Liesbeth kookt de sterren van de hemel, echt heerlijk . Vegetariers kunnen er hun hart ophalen. Al met al is dit pension een echte aanrader.

• 9vdburgt18-07-2012

zeer gastvrij en prachtige omgeving

We hebben genoten van onze vakantie bij La Randulina. Zeer gastvrije, gemoedelijke sfeer. Prima eten! Prachtige locatie! Veel aandacht voor de natuur. Fijn, schoon en goed georganiseerd land. (dus ook prima om gebruik te maken van het openbaar vervoer) Zeer diverse omgeving. (hoogte wandelingen, bossen, stroompjes, prachtige bloemenweides, rotsen ect.)

• 9Gert van Ee02-07-2012

Wandelvakantie vanuit Ramosch.

De accomodatie heeft een bijzonder fijne sfeer; mensen ontmoeten elkaar hier in een vrije en ontspannen sfeer. De eigenaars Maarten en Liesbeth zijn aardige, intelligente mensen met een kritische en humorvolle, ontspannen blik op hun omgeving. Maarten kent het gebied als zijn broekzak; Liesbeth kookt heerlijk. Onze vakantie van 12 dagen was gevuld met wandelen in heel mooie (natuur)gebieden, inspanning en ontspanning, heerlijk eten, leuke gesprekken en ontmoetingen met de andere gasten. In 12 dagen hebben we zeker de indruk dat we nog lang niet voldoende van het gebied hebben gezien: orchideeën, bijzondere planten, insecten, vogels, murmeltieren, et cetera. We moeten hier zeker opnieuw naartoe...

• 9johrijn08-08-2011

Prettig kleinschalig onderkomen

Gezellig pension aan de rand van het dorp van waaruit je direkt prachtige wandelingen kunt maken. Gastvrij, ongedwongen, prettige kamers en fantastisch eten!

2 tips over Pension La Randulina

• oda, 09-04-2013

In de zomer volop wandelmogelijkheden in de prachtige omgeving. In de winter is er op 10 minuten rijden een schitterend skigebied waar je nog geen lange wachtijden kent.Er zijn volop langlauf loipes,waar Maarten ook op afspraak tochten met de gasten maakt.

• Gert van Ee, 02-07-2012

Onze keuze in juni te gaan pakte heel goed uit omdat hier dan nog prachtige hooilanden met duizenden bloeiende bloemen zijn te zien in prachtig zonnig weer.

0 vragen over Pension La Randulina

Pension info