Camping Muglin Val Müstair

Camping Muglin Val Müstairstersterstersterster

9.5Fenomenaal

Zwitserland, Graubünden, Müstair

Op vakantie geweest naar Muglin Val Müstair?

9.5Fenomenaal

Tonen op kaart

2 reviews over Camping Muglin Val Müstair

• 2017
    10Fietser18-07-2017

Zeker een van de beste campings in Zwitserland

De camping met het mooiste sanitair wat we ooit in Zwitserland zijn tegengekomen. Ondanks dat het een kaal grasveld is met een paar verdwaalde kleine boompjes sta je hier zeker in het voorseizoen als een vorst. Comfortabel omdat iedere plaats is voorzien van een wateraansluiting en electriciteit. De plekken zijn groot. De omgeving behoort zeker tot een van de mooiste van Zwitserland en is in de nabijheid van het nationaal park. Wandelingen of bergtochten zijn er in overvloed te maken. Fietstochten, voor wie een goede conditie heeft, behoren eveneens tot de mogelijkheden. De prijs/kwaliteit beoordeling is op basis van wat men doorsnee aantreft in Zwitserland, dus niet echt goedkoop.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• Oude reviews

9Jan Wouters24-06-2016

Heel goed!

Een hele fijne camping in een prachtige omgeving. Ontvangst en personeel is heel vriendelijk. Grote plekken, met overal dat prachtige uitzicht op de bergen rondom. Sanitair is heel goed, met alle luxe zoals zeep, föhn, toiletpapier enz. en wordt goed onderhouden. Ook een pluspunt is het gratis internet en gratis gebruik maken van de mooie sauna. Omgeving leent zich voor prachtige wandelingen en fietstochten. Kortom een aanrader, deze mooie camping.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden