Sorteren

Reviews over Landquart

Haus Wiebel, een geweldig B&B

Rob Holleman
    10-7-2016

Het B&B Haus Wiebel ligt net achter het pompstation Avia en als je aan komt rijden is het even kijken. Eenmaal binnen valt direct op hoe ruim en ongelofelijk schoon het is. Een mooie ruime kamer en in de badkamer blinkt alles je tegemoet. Het ontbijt is geweldig met warme croissants, broodjes, sapjes, koffie.thee, yochurt, etc. Noem maar op. De mensen zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam en willen alles voor je doen, maar zijn niet opdringerig. Geweldig verblijf gehad en zeker een aanrader

Nette camping

G.Gravesteijn
    18-7-2013

Wij waren op de camping en zouden 1 nacht op doorreis blijven ,omdat wij pech met onze auto kregen waren wij genoodzaakt 2 dagen langer te blijven.

Wat ons ondanks de pech uitstekend is bevallen,mede door de uitstekende hulp van de beheerder de heer Thöny bij het transporteren van van onze auto naar Nederland.De omgeving is prachtig wij komen zeker terug.

Leuke camping

Fam v/d Velden
    8-7-2011

Wij zijn hier een week in juni geweest en hadden een mooi plek gekegen. Dat is echt maar geluk hebben want ze proberen toch zoveel mogelijk plekken te benutten. Het sanitair is geweldig goed en schoon. Voor de kinderen een leuke speeltuin. Een mooie uitvalbassis voor uitstapjes.

Ideale uitvalsbasis voor Graubunden

Jeroen Groot
    2-1-2011

Zomer 2005 en winter 2010 op deze camping geweest. Zeer goed bereikbaar, ook in de winter. Mooi, verwarmd en superschoon sanitair. Uiterst vriendelijke en behulpzame leiding, iedere ochtend lag er (ongevraagd) een printje van de Wereldkrant (van de Wereldomroep) klaar. Klein, kindervriendelijk skigebied op enkele kilometers afstand. Geen vertier voor oudere kinderen, wel een speeltuintje voor de jongsten. Gasfles kun je laten vullen bij transportbedrijf Kuoni in Domat/Ems, nabij Chur, 5kg voor 20,50 Sfr (op de camping kun je ook gasflessen huren, maar deze hebben een Zwitserse aansluiting). Veel te doen in de omgeving, maar ook als overnachtingscamping zeer geschikt.

rustige en nette camping

f.suers
    11-10-2010

's nachts een rustige camping voor een overnachting