Hotel Signina

HotelWellness hotel, KinderhotelWeer vandaag23°12°
Hotel Signina

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Signina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Signina in het Nederlands

Signina Hotel

oengabunga
28-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Comfortabel 4 sterren hotel , met veel service . Ligging is perfect , Meteen aan de liften. Is van de zelfde eigenaarsgroep als het ROCKS resort.

Wellnes omgeving is super , en hoort bij de prijs. A la carte restaurant is zeer goed ,Ontbijt is zelfs super . Al om al , een prima hotel om van een lekkere vacantie in Laax te genieten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Signina in Laax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Signina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.