Hotel Riders Palace

Hotel Riders Palace

8.2Fantastisch

Zwitserland, Graubünden, Laax

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Riders Palace?

8.2Fantastisch

5 reviews over Hotel Riders Palace

• 7.23-01-2014

Mooie suites maar luid.

De suites zijn wat betreft ligging en uitrusting (PS 3!) super. Maar als er in de disco feest is (vrijdag), kan men beter meevieren, want slapen is tot 5 uur onmogelijk. Huis is extreem gehorig. Voor jongeren echter ideaal.

• 9.12-01-2014

Riders rocks!

Het Riders biedt een perfecte combinatie van hostel, bar en club. Tijdens ons verblijf waren er drie super leuke feestjes in de club (onder andere met concert van bonaparte!). Als je vanaf de piste komt (maar 5 minuten lopen), kun je even aan de bar een cocktail drinken (de Mojito is geweldig!). Heb de aardige meisjes aan de receptie naar restaurants gevraagd en kreeg hele goede tips. Onze kamer was zeer goed met mooi uitzicht, maar als we niet op de piste waren, zaten we meestal aan de bar, in de club of in het gemeenschapsbereik van Reiders. Samenvattend kan ik zeggen dat de klant koning is in Riders. Iedereen was super aardig en ook van andere gasten heb ik hetzelfde gehoord. Bij mij is dit in ieder geval een nieuw goed adres en ik kijk uit naar de komende winter.

• 8.09-01-2014

Jeugdherbergkarakter, eerder jong publiek.

Zeer schoon hotel in jeugdherbergstijl. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor jonge mensen precies goed. Feestjes met dj direct in de lobby. Toffe sfeer. Top locatie, als je met vrienden reist!

• 9.25-03-2013

Ideale accommodatie voor jongeren en mensen die jo

Ideale accommodatie voor jongeren en mensen die jong van hart zijn, vooral als je in groep reist. Aangezien de lobbybar 24 uur open is, kom je er snel in contact met andere mensen. Het ontbijt is voldoende, maar de prijs voor een koffie ligt wel een beetje hoog (€4,80). (ik heb het wel niet met andere restaurants vergeleken, ik denk dat het voor Laax wel ongeveer gemiddeld is...) In de kelder van het Rider vinden er toffe en legendarische feestjes plaats, maar je moet niet te gevoelig zijn... We hebben nooit slaapproblemen gehad...;-) Het uitgaansaanbod en de Après Ski is top! Verder is alles heel proper, een aangename sfeer en vriendelijk personeel. Combi- en speciale aanbiedingen in het oog houden, dan kan je veel geld besparen!

Gereisd in maart 2013

• 8.02-03-2013

Partyhotel voor snowboarders.

Hotel voor een jong publiek, overwegend snowboarders en party-volk. De muziek uit de club in het souterrain penetreert alle kamers en we moeten meedoen, omdat je anders geen oog dicht doet. Verder super vriendelijk personeel, toffe mensen etc. Niet geschikt voor gezinnen.

Gereisd in maart 2013

Hotel Riders Palace info