Hotel Sporthotel Kurhaus

8.3Fantastisch

Zwitserland, Graubünden, Klosters

8.3Fantastisch

• 8.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Kurhaus voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Sporthotel Kurhaus

• 3van Hall16-02-2013

Slecht op vele punten.

Misschien dat het sinds de overname achteruit gegaan is, ik kan mij namelijk op geen enkele manier bedenken waarom andere recenties zo goed zijn.

Het diner is van zeer matige kwaliteit en nauwelijks warm. Uitsluitend het hoofdgerecht is een keuze en helaas slechts de keuze tussen twee gerechten. Soms dus aleen vis of vega , de andere dag vlees of vega. Ontbijt is prima.

Voor het hotel ligt een drukke doorgaande weg en achter het hotel het treinspoor. Rust en stilte is dus ver te zoeken.

Toen mijn vriendin vanmiddag na het skien wilde douchen bleek het water koud te zijn. Ik heb de receptie gebeld waar ze na een minuut of 2 de telefoon opnamen. Antwoord van de dame was "dat kan zo zijn, u moet het over een kwartiertje nog maar eens proberen". Dit had ik nog niet eerder meegemaakt!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2013

• 0Redactie07-07-2009

Overname

Sporthotel Kurhaus wordt sinds 1 mei 2009 gerund door een Zwitsers echtpaar.

Alleen gereisd in mei 2009

• 8Koos pil25-09-2008

Aanrader heel erg leuk

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad van 6 tot en met 20 september 2008. Wij willen nogmaals iedereen bedanken voor de goede verzorging en de tips voor de wandelingen die we gemaakt hebben. Graag tot ziens. koos en Jeanet Pil

Gereisd met partner in september 2008

• 7Ad en Ineke Bastiaansen04-09-2008

Uitermate tevreden

Goed hotel, met goede service en bediening. Vriendelijk personeel. Jammer dat het zo dicht bij de spoorlijn ligt, zeker als je op de zuidkant met de ramen open wil slapen. Verder alleen maar positieve ervaringen. Nogmaals bedankt en tot ziens.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Willy Sarkodee-v.d.Laan & Eline 11-08-2008

prima hotel

Dit weekend teruggekeerd van een heerlijke week in HotelKurhaus in Klosters met mijn 16-jarige kleindochter.Mooie kamer met balkon a/d zuidkant, mooi uitzicht.De eigenaars doen er alles aan om je 'n fijne tijd te bezorgen.Elke avond diner met thema: Italiaans,Belgisch,Ayuverdisch,Chinese fondue en mooi geserveeerd en echt heerlijk. Ook het personeel was heel vriendelijk. Vele prachtige wandelmogelijkheden dus onze week kon niet stuk.En dat voor een schappelijke prijs. Een echte aanrader !
    Willy & Eline

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Fam. B. v d Water/W van Riezen19-07-2008

voor herhaling vatbaar, prima

zeer bekwaam en vriendelijk echtpaar wat het hotel runt,heerlijk eten met elke avond een ander themamenu, 2 weken lang. Advies over wandelingen ook erg goed. We gaan er absoluut nog eens naar toe.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Gerrie Nijhof16-07-2008

Familiehotel een toppertje :-)

Echt een aanrader! We komen er vanaf het begin en dat is inmiddels 5 jaar alleen in de zomer. De hoteleigenaren staan altijd klaar voor je, het is alsof je thuis komt. Het hotel ziet er verzorgd uit, het eten is voortreffelijk en het personeel is erg aardig en behulpzaam. Gratis vervoer van en naar Davos en in Klosters, dus de auto kan lekker blijven staan. Volop wandelmogelijkheden teveel om op te noemen van eenvoudig tot zeer moeilijk. Eigenaar kan precies aangeven wat voor jou de beste wandeling is. Er is teveel om op te noemen. Oh ja de mooie rode trein vergeten en het heerlike zonneterras en het mooie uitzicht. Ach weet je .... gewoon een keer boeken en wedden dat je terugkomt!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in juni 2008

• 8w bakker16-07-2008

prima service

goed hotel, heerlijk eten, er werd van alles aangedaan om het iedereen naar de zin te maken

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Martijn en Trudy14-07-2008

Gezellig hotel in geweldige omgeving

Wie een wandel- en/of mountainbikevakantie in Zwitserland wil combineren met gezelligheid, is bij Sporthotel Kurhaus aan het juiste adres. De eigenaren weten veel van de omgeving, zijn oprecht geinteresseerd en geven uitgebreide tips voor mooie tochten en uitstapjes. De wekelijkse tocht onder begeleiding is een ehte aanrader! Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad en de kans is groot dat wij nog vaker een bezoek brengen aan Sporthotel Kurhaus!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Tijl05-07-2008

Ik ben begin dit jaar in het Sporthotel Kurhaus geweest en over het algemeen is het wel een goed hotel, echter, het eten valt erg tegen, en wel om het volgende. Je krijgt een viergangendiner waarvan slecht 1 gang echt in orde is. Elke dag zijn 2 van de 4 gangen hetzelfde, als eerste een soepje, als tweede kun je wat sla uit het saladebuffet scheppen waarin de sla vele dagen lang ligt, niet vers dus. Het hoofdgerecht is wel steeds in orde, echter het nagerecht altijd een of ander simpel minitoetje. Hoe dan ook, de fijnproever hoeft niet naar dit hotel, oh ja, nog heel belangrijk, in de ochtend is er nooit vers fruit en dat is nu net zo belangrijk op een skivakantie.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2008