Hotel Robinson Club Piz Buin

ondermaats

jan simons
19-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

In februari hier geweest. Je betaalt de hoofdprijs, maar krijgt een kat in de zak! Waarschuwing: ga hier niet met kinderen naar toe. Personeel heeft een hekel aan kinderen. Eten kan je beter buiten de deur doen. Met plaatsvervangende schaamte 1x bij de avondshow geweest.

waardeloos

MSP
5-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Deze club is hoort niet thuis onder de Robinson vlag. Personeel is onvriendelijk. Hotel is sterk verouderd op de wellness na. Eten is ondermaats. Personeel heeft duidelijk een hekel aan kinderen en Nederlanders. Club is net zo duur als andere Robinsons, maar gebodene is nog niet de helft waard.

Kinderen moeten alsnog met de skibus.

Nooit meer

MS
5-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

De inrichting van deze club is niet meer van deze tijd. Kamers moeten nodig gerenoveerd worden. Personeel heeft dringend behoefte aan een cursus klantvriendelijkheid. Kwaliteit van het eten is matig en de keuze is beperkt. Skiles voor kinderen is waardeloos. Kinderen gaan met grote tegenzin naar de les. Skilerares heeft geen feeling met kinderen. Kinderen moeten in de lunchpauze zelf hun eten halen en betalen. De lerares heeft zelf pauze en verdomt het om de kinderen te helpen. De shows (animatie) zijn tenenkrommend.

Robinson doet er goed aan om deze club te sluiten!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

ik heb de tijd van mijn leven gehad! moest zelfs huilen toen ik weg ging.

Zeker aan te raden dus(wel alleen als je van gezelligheid en andere mensen houd want je bent nooit alleen)

2006

Prima hotel met een bijzondere familiaire sfeer

Fam. Horbach
15-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met een bijzondere familiaire sfeer. Ze spreken je aan met je voornaam. Prijs kwaliteit verhouding is goed. 's-Avonds is er top entertainment in hun eigen theater. Kortom een aanrader voor al diegene die van een actieve vakantie houden in een schitterende omgeving !!

2005

Mooi hotel , goed verzorgd, proper ,

Pieter
15-6-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel , goed verzorgd, proper , ..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Piz Buin in Klosters, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Piz Buin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.