Hotel Sunstar Alpine Hotel Flims

Hotel Sunstar Alpine Hotel Flims
8,4

• Ligging t.o.v. pistes6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sunstar Alpine Hotel Flims voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Sunstar Alpine Hotel Flims in het Nederlands

heerlijk rustig

gaakeer
4-9-2013

het hotel is heerlijk rustig in de nazomer. Erg vriendelijk personeel. Ligt best wel een eindje van de restaurants af ca. 1.5 km. Een prachtig meer ligt vlak bij het hotel waar je heerlijk kunt wandelen.

Goede ligging, vriendelijk personeel.

José
22-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel ligt erg gunstig om te wandelen naar het Caumameer en dan door naar de Rijnkloof. Het eten is er erg goed. Ook voor mij (glutenvrij) werd er goed gezorgd. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De manager spreekt ook Nederlands.

Om met het beste te beginnen, wij hadden een mooie grote schone kamer met goede bedden. NL-talige tv zender met teletekst zodat je op de hoogte bleef van het wereldnieuws.

Nadeel, het was een saai hotel met veel 70+ mensen. Volle eetzalen (hp) met busreizigers die dus tegelijk moesten eten. geen a la carte of apart restaurant.

Ontbijt heel goed, alles was aanwezig incl op 3 manieren bereide eieren etc. Wel erg slappe koffie die na een klacht onzerzijds vervangen werd door dubbele espresso's zonder meerkosten.

Ook vonden wij het een groot nadeel dat het terras om 22.00 gesloten werd ondanks het mooie weer zodat je eigenlijk verplicht binnen moest gaan zitten. Ook een groot nadeel was dat na iedere consumptie je telkens een bon moest ondertekenen. Niet echt vriendelijk en dit gold ook voor de ober.

• Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel met lekker eten. Receptie nederlandstalig en erg behulpzaam.

Omgeving is prachtig

Van 20-3-2010 tot 27-3-2010 in dit hotel.

Chris en Marian en familie
29-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geweldige week gehad in dit fraai gelegen ruime hotel tegen de bosrand. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Goede sauna (droog en nat). Een min puntje, zwembad is erg klein. Shuttlebusje naar skiliften perfect geregeld. Voor hen die niet op de ski's staan, heel veel wandelmogelijkheden, zowel in het dorp als in de bossen en in de sneeuw.

Service en kwaliteit zoals het hoort!

Martin & Ellen Bruchner
30-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel is een absolute aanrader voor een ieder die prijs stelt op comfort, service en kwaliteit! Zowel in de uitstraling als in de geboden faciliteiten, maakt dit hotel dat allemaal waar. Bijzonder vriendelijke personeel, van schoonmaakster tot en met de hotel directeur. Schone en stuk voor stuk ruime en comfortabele kamers.

Daarnaast de extra attenties waardoor je je als gast ook serieus genomen voelt, even 's avonds het bed opschudden, gratis minibar, gratis badjassen, niet moeilijk doen als je extra verzoeken hebt, welkomstdrankje, fruitschalen voor ieders gebruik, allemaal prima geregeld. Ligging van het hotel is perfect. Rustig en vlakbij alle wandelroutes en skipistes. Omring door bomen en geen doorgaande weg.

Toch een heel klein minpuntje, het Zwitserse buffet wat éénmaal per week wordt georganiseerd was niet om over naar huis te schrijven.

geweldig gastvrij hotel met uitstekende serivce

J.W. Hasselaar
12-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

het hotel heeft in alle verwachtingen alles heel goed verzorgd, koelkast iedere dag gevuld, veel variatie in eten en keus uit vlees, vis of vegetarische maaldtijd welke heel goed verzorgd werd. Kortom een aanrader.

Prima hotel in mooie omgeving

Gerrits
23-8-2009

Wij zijn 4 dagen in dit hotel geweest op basis van Half Pension en hebben het hier heel goed naar ons zin gehad. Het is niet te groot, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is veel in de omgeving te zien, ook in de zomer. De eigenaar neemt uitgebreid de tijd om tips voor dagtochten te geven. Eten was goed, redelijk uitgebreid ontbijt en 's avonds telkens keuze uit 3 gerechten (vlees, vis en vegetarisch). De kamers zijn wat ouderwets ingericht maar heel en schoon. Het gratis gebruik van de minibar is natuurlijk geweldig!

Voor herhaling vatbaar

Victoria
27-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een mooi in Jugendstil gebouwd hotel. We hadden een grote tweepersoonskamer waarin makkelijk 2 extra bedden voor de kinderen geplaatst konden worden. De service was goed. De medewerkers zijn heel vriendelijk en attent. Het hotel ligt op loopafstand van het prachtige Caumameer (waar je kan zwemmen) en naast een mooi bos (mooie wandelingen). Een aanrader. Het eten was prima. Er is ook een binnenzwembad (met handdoeken beschikbaar) en een speeltuintje voor kinderen.

prima hotel met goede service

echtpaar
14-7-2009

Het hotel is mooi en rustig gelegen, buiten het dorp Flims. Ligt in een parkachtige omgeving. Prima kamers, sfeervol aangekleed en van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Het eten is afwisselend en goed van smaak, uitgebreide keuze en goed ontbijtbuffte. Gratis minibar op de kamer.

Vriendelijk, belgisch sprekende, hoteleigenaar met oprechte belangstelling voor zijn klanten. Medewerkers zijn attent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunstar Alpine Hotel Flims in Flims, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunstar Alpine Hotel Flims zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunstar Alpine Hotel Flims scoort een 8.35 uit 10 op basis van 19 reviews.