Camping Islas

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Een keer en nooit meer

Els Lether, 16-9-2012

Zeer onvriendelijke beheerders. De ons toebedachte plek voor onze caravan was net aan. Veel oude verwaarloosde vaste caravans op de camping. De broodjes 's ochtends kwamen niet van de bakker maar zijn afbakbroodjes en daar werd toch 1 Frank per stuk voor gevraagd. Beheerders kwamen onvriendelijk over. Nog nooit op een camping zoveel mensen gezien die rechtsomkeer maakten als ze de camping op kwamen rijden. Wij zijn na 2 dagen vertrokken! Camping maakte een zeer onverzorgde indruk maar was dit jaar de duurste camping waar we op gestaan hebben. Dus we gaan er nooit meer naar toe.

Goede voldoende

E te A, 9-8-2011

Algemene indruk: Goed. Geen luidruchtigheid, vriendelijke beheer.

Ligging: Onder hoogspanningsmasten, maar daar hebben we geen last van gehad. Verder rustig gelegen.

Sanitair: Netjes en voldoende aanwezig. Gratig warme douche. Wasautomaat aanwezig. Kitwerk in douche mag intussen vervangen worden (kamperend moet je toch wat ontberen).

Eten: Er is geen campingwinkel. Wel kun je brood bestellen en als je het vroeg in de morgen haalt is het nog warm (dus vers). De kok van het restaurant, Roman, kookt graag en dat kun je proeven. De piza's zijn aan te bevelen.

Kindvriendelijkheid: het is geen kinderspeel paradijs. Er is een speeltuintje en er is een zwembadje. Ik heb ook weinig kinderen gezien. Het is wel hondvriendelijk (mits aangelijnd).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Islas in Filisur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Islas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Islas scoort een 7.9 uit 10 op basis van 5 reviews.