Reviews over Filisur

comfortabel hotel

FRvB,
    10-10-2016

Vriendelijke personeel. Zeer comfortabele kamer en een goed ontbijt. Het restaurant zou alleszins nog iets verbeterd kunnen worden.

Goed, gezellig en uitstekende treinreizigers

kamanbert,
    14-12-2011

Hotel Schöntal is mooi gelegen op korte afstand van het station. Er zijn zowel mooie (nieuwe) kamers als budget kamers. Alles goed schoon. In het gezellige restaurant, is het goed eten. Dagelijks worden een aantal gerechten vervangen door andere. gevarrieerde keus dus bij een langer verblijf.

Ondanks de geringe bezetting (buiten het seizoen), werd zonder problemen speciaal voor mij het ontbijt vroeger klaar gezet omdat ik de trein moest halen.

Goede voldoende

E te A,
    9-8-2011

Algemene indruk: Goed. Geen luidruchtigheid, vriendelijke beheer.

Ligging: Onder hoogspanningsmasten, maar daar hebben we geen last van gehad. Verder rustig gelegen.

Sanitair: Netjes en voldoende aanwezig. Gratig warme douche. Wasautomaat aanwezig. Kitwerk in douche mag intussen vervangen worden (kamperend moet je toch wat ontberen).

Eten: Er is geen campingwinkel. Wel kun je brood bestellen en als je het vroeg in de morgen haalt is het nog warm (dus vers). De kok van het restaurant, Roman, kookt graag en dat kun je proeven. De piza's zijn aan te bevelen.

Kindvriendelijkheid: het is geen kinderspeel paradijs. Er is een speeltuintje en er is een zwembadje. Ik heb ook weinig kinderen gezien. Het is wel hondvriendelijk (mits aangelijnd).

Gezellig hotel bij het station

Petra_DL,
    21-10-2010

Wij zijn zowel in de winter als in de zomer herhaaldelijk in hotel Grischuna geweest. De service is altijd even goed; het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is altijd gemoedelijk. Nooit geen probleem met sleutels of met betalen.

De kamers zijn netjes en schoon; de badkamers erg klein, maar schoon. Handdoeken en bedlinnen waren wel nogal versleten bij ons laatste bezoek.

Het eten is er altijd fantastisch; heel erg lekker. Ontbijt is ook prima.

Op de kamer hadden wij wel internet-bereik.

Omdat wij met de trein reizen is het hotel voor ons ideaal gelegen; aan het eind van het perron van station Filisur. Aangezien de laatste treinen al om 9 uur of hooguit 10 uur 's-avonds rijden, is er geen geluidsoverlast.

In het dorp, dat wat verder het dal in ligt, is een supermarkt.

Hier kom ik zeker nog eens terug.

W. van Oordt,
    29-9-2010

Prima hotel. Voor treinreizigers uitstekend gelegen. Vanuit Filisur kun je drie kanten op met de trein. Mooie, schone kamer met uitzicht over het dal. Internet werkte prima op de kamer. Eten was ook prima, zowel ontbijt als diner. Personeel erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Filisur scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews