Reviews over Fanas

Heerlijk genoten van warm, gastvrij ontvangst.

Jeanette,
    4-1-2016

Heerlijk bed in gezellig ingerichte slaapkamer in mooi sfeervol huis. Prachtig panorama uitzicht ook vanuit huis en uitgebreid ontbijt, wat veel weg heeft van een brunch. Enthousiaste eigenaars, die het je graag naar je zin maken. Eigenaresse is creatief; ze vertelde in de toekomst er eventueel(!) workshops bij te willen gaan doen(fotografie e.d.). Voor zoiets kom ik graag terug. Naast het huis is kabelbaan en vlakbij is een supermarktje.

Mogelijk komen er in de toekomst leuke wandeltochten voor kinderen... wat voor mijn jongste dochter van 9 wel erg leuk zou zijn.

Wij komen graag terug!