Aparthotel Disentiserhof

• Sauna
Meer aparthotel info

15 reviews over Aparthotel Disentiserhof

• 8patrick_419-02-2013

Vroeger waarschijnlijk wel leuk voor de kids

Het hotel zelf doet ongezellig aan. Groot betonnen gebouw(en). Onze studio was echter geweldig. Schoon, groot, nieuw. Omgeving is prachtig. Personeel niet allemaal vriendelijk. Sommige interesseren zich nergens voor. Andere zijn aardiger. Prijs is te hoog voor buffet eten. Kegelbaan is er niet meer (althans niet in gebruik) . Zwembad nog wel. Maar wat ons vooral tegenviel was het feit dat er zelfs geen kinderkamer/speelplek binnen meer is. Het kindersloss/kasteel schijnt al jaren niet meer ingebruik te zijn. Jammer want hierop hadden wij wel geboekt. Nu hadden ze voor deze week (of altijd) een kamertje ingericht als kinderspeelplek zodat de kinderen na het eten toch nog wat konden spelen. afstand tot de piste's te groot, moet met bus of auto.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Mestdach Dorothée18-05-2010

Zalige vakantie

Zeer goede all inclusive hotel met ruime kamers en zeer mooi uitzicht. Uitstekende opvang van de kinderen met zelfs een eigen kasteel. Omgeving is prachtig. Treinreis naar Chur was adembenemend. Treinstation is trouwens te voet te bereiken. Als je geen kinderen hebt en niet houd van kinderen en het bijhorend lawaai dan zou ik dit hotel vermijden. Heb je kinderen en wil je genieten van een mooie omgeving en een prachtig hotel waar je niets te kort komt dan zou ik dit hotel een kans geven.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

• 8Yvonne06-03-2010

voor herhaling vatbaar...

Onlangs hebben wij onze wintersportvakantie doorgebracht in dit hotel, wat prima is bevallen. Ruime kamers, ontbijt en diner prima, lekker zwembad. Ook de service om je met de hotelbus naar het skigebied te brengen én weer op te halen is uitstekend! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9Eranfeni04-11-2009

we komen terug

augustus 2009 met het gezin naar Disentiserhof geweest. Reuze meegevallen. Zeer ruime kamers, super voor gezin met kind(eren), alleen jammer dat de animatie geen nederlands sprak, terwijl en zeker wel een 20tal Nederlandstalige kindjes waren. Eten gewoon maar zeker niet slecht. Prachtige omgeving voor wie houdt van de natuur en de stilte.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 8Janine24-02-2009

Ruime kamers. Super kindvriendelijk

Prachtige omgeving. Kinderen hebben zich enorm vermaakt. Al met al een prima hotel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8Tom Hooker09-02-2009

Heel leuke herfstvakantie

In de herfstvakantie een weekje naar Disentiserhof geweest. Voor niet al te veel geld een heel leuk verblijf gehad in dit grote hotel met een hoop faciliteiten.

Belangrijk voor de keuze was het Globi-kasteel voor de kinderen. Hoewel het er van buiten leuker uitziet dan van binnen, hebben de kinderen het er erg naar hun zin gehad. De leiding probeerde er echt wat van te maken.

De rest van de faciliteiten in het hotel was goed. Een redelijk groot zwembad, een mooie fitnessruimte, tennisbanen en een kleine bar. Het enige wat echt aan vernieuwing toe is, is de kegelbaan.

De all-inclusive formule in het hotel voldeed ook aan de verwachtingen. Het eten was goed, geen haute cuisine, maar zeker bovengemiddeld voor deze prijsklasse. Bier, frisdrank, wijn en koffie en thee was gratis verkrijgbaar. (en geen Engelsen en Russen)

Het stadje zelf is vrij klein en een stadje van enige allure ligt op een uurtje rijden. Liefhebbers van wandelen en natuur komen zeker tot hun trekken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

• 8Edwin29-06-2008

Disentis

mooi hotel, ziet er wat oud uit, maar het is wel goed. De kamers zijn heel ruim. Onze kamer had een extra kamer. Compleet uitgerust, zelf een minikerstboom in de kast. We hebben op doorreis hier overnacht. Vanuit Milaan goed binnendoor te bereiken (je vermijdt de Gotthard). DOorrijden naar Basel was wat lastiger, over een prachtige maar smalle pas. Prachtige omgeving, die ons bijna had verleidt om nog een dagje te blijven. Aanrader.

Gereisd met familie in juni 2006

• 9sofie haspeslagh12-05-2008

ik ben in deze grote vakantie naar dit prachtig hotel geweest en dat doe ik al voor de 4de keer, steeds blijft deze plaats met dit prachtige hotel me opnieuw verbazen... dit is een zeer kindvriendelijk hotel die aan onze kinderen veel mooie momenten geeft gegeven! kamers zijn zeer proper en zeer ruim. zwembad, sauna en fitness zijn super!! het eten was bijna altijd perfect met veel mogelijkheden! een plek waar we zeker nog eens naartoe gaan!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Martine14-04-2008

Goed hotel,vooral voor gezinnen met kinderen. Kamers zijn zeer ruim met een aparte slaapkamer en een volledige keuken. Heel kindvriendelijk hotel,maar je hebt wel de auto of de skibus nodig om naar de pistes te gaan

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 7Myriam06-04-2008

Ruime kamers met living en kitchenette. Gerenoveerde kamers en rustige ligging, proper zwembad en simpele sauna. Dagelijks themabuffet, amerikaans buffet viel wat tegen, enkel hamburgers en ribbetjes. Frieten waren niet krokant omdat ze warm gehouden werden in inox bak. Andere themabuffetten vielen mee. Ontbijt met verse broodjes, een vijftal soorten kaas, hesp, eieren met spek en worstjes, enz. Panoramisch restaurant. Vijf minuten met de auto van de gondelbaan. Geen après-ski mogelijkheden in Disentis, dus veiligheidshalve zelf Uw fles meenemen om ene te drinken op de kamer. Globaal gezien een goed hotel zonder meer.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2008