Vakantiehuis Casa Spel Mir

Met vrienden

Goede ligging

f.d.roscamabbing@gmail.com
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bereikbaar vanaf de piste, leuk huis met veel slaapplekken, open haard, balkon.

Geweldige plek, geweldig skiën, geniaal freeriden!

Erik-Jan Muts
  • Ligging t.o.v. pistes9

The place to be! Voor zowel gezinnen als freeriders. Rustig, maar wel veel mogelijkheden.

Volgend jaar weer!

Paul
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal uitgangspunt om dik te freeriden in Disentis skigebied. Skiend naar de lift en skiend naar huis! Of een rondtoer maken en met de trein terug naar station op 5 min lopen van Casa Spel Mir. App met heerlijke douches, snel internet en super kookgelegenheid.

Prachtig appartement

Bert
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk appartement met groot balkon en vele slaapkamers. Goed ingerichte keuken en mooie, ruime huiskamer. Dikke aanrader. En 's ochtends stap je meteen de piste op.

heerlijk huis, niets ontbreekt

M
10-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

veel zorg aan besteed, voor de deur op de piste en door de samenwerking met het hotel prima combi

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Spel Mir voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Spel Mir in Disentis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Spel Mir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.