Appartement Solaria

8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

6 reviews over Appartement Solaria in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes9

Een goede service met mooie moderne schone grote apartementen!! Prachtig uitzicht vanaf groot balkon!

Zeer zeker aan te raden om hier heen te gaan!

Family Beatrice en Stephan Huber Müller, Owner, 16-8-2017

Dear Mary

Hartelijk dank dat u de tijd om ons hotel te evalueren hebben genomen. We waren vooral blij uw complimenten over de netheid van de appartementen. Onze professionele schoonmaak team dankt u voor het.

Het loont echt om een appartement op de bovenste verdiepingen te boeken. Een onvergetelijk uitzicht vanaf de Black Horn Kirchturmspitz van St. John's Church in Davos dient plaats in onze panoramische appartementen.

Hopelijk tot ziens in het prachtige Davos!

Family Beatrice en Stephan Huber Müller

eigenaar

Fantastische plek voor de wintersport

Robert
14-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Klein maar fijn appartement, met alles erop en eraan. Keukentje voorzien van alle kookgerei, ruime badkamer, prima bed. Uitzicht op de bergen! Jammer dat je extra moest betalen voor het parkeren. Maar Solaria is echt een aanrader.

Davos is geweldig

Fam. Sterk
13-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een prima betaalbare overnachtingslocatie in Davos. We zijn gisteren teruggekomen en hebben het geweldig gehad. De kinderen hadden we bij de opa en oma's ondergebracht waardoor wij konden overnachten in de studio met balkon/ terras en dit was voor ons tweeen groot zat. Wij hebben gebruik gemaakt van een bijgehuurde garage op 100 meter loopafstand. Hier stonden ook onze meegebrachte mountainbikes, die handig waren voor het brood halen bij de bakker in Davos Dorf. Van de broodjesservice hebben wij dus geen gebruik gemaakt. Ook na het skien was het leuk om op de fiets de rest van Davos te bekijken. 's Avonds naar de verlichte halfpipe bij de Bolgen of het ijsstadion. (bezoek een wedstrijd van ijshockeyclub Davos, zij spelen in Zwitserland op het hoogste niveau). Alles in het dorp/stad lag binnen ons bereik. Ons onderkomen van Solaria hebben wij geboekt via touroperator. Davos is een super bestemming als je naast waanzinnige pistes ook andere bezienswaardigheden zoek.

Voordeeluitjes.nl

Perfect ! aanrader ook voor de zomer.

Janny
2-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima ingericht appartement. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. In de (na)zomer ook hele fijne bestemming. Allerlei gratis extra's (intenet / pas voor bus en bergbanen / gebruik van fietsen). zeer goede kwaliteit / prijsverhouding. Prachtige, rustige omgeving maar toch overal dichtbij

Leuk klein Appartement

Dennis
21-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

10 min. lopen vanaf centrum Davos ligt dit appartementen complex.

Ons App. was klein maar zeer functioneel

Keuken was 2 inductie kookplaten,kleine tv,slaapbank die we iedere dag moesten inklappen.

Receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam ook toen wij geen verloopstuk hadden van NL naar Zwiters stroom stekker konden we kosteloos lenen.

Fijn maar prijzig is de Wifi mogelijkheid.

Broodjesservice is ook goed s'morgens ieder keer verse broodjes wel prijzig.

Groot minpunt is dat er zeer weinig Apres ski is.

2007

Mooie appartementen, netjes

Jan Beek
7-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie appartementen, netjes. Elke ochtend verse broodjes. De ligging is 5 minuten vanaf de parsenn. Met de bus is gratis en snel overal in het gebied te komen. Voor ons was het en top vakantie vanwege alle gezellige restaurants en leuke aprez skibars. Een aanrader.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solaria in Davos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.