Hotel Grischa DAS Hotel Davos

8.9Fantastisch

Zwitserland, Graubünden, Davos

8.9Fantastisch

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Grischa DAS Hotel Davos voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Grischa DAS Hotel Davos

• 8Leo Glasbergen03-07-2020

Een goed hotel

Hotel Grischa gelegen in het Zwitserse Davos werd in opdracht van de Nederlandse familie Parrée in 2011 gebouwd. Het hotel is stijlvol ingericht en de kamers worden iedere dag schoongemaakt door vriendelijk personeel evenals het bedienend personeel in het restaurant en bar. Ikzelf vond dat het hotel weinig of nauwelijks informatie verschafte over de bezienswaardigheden in de buurt. Ik had mezelf erop verkeken dat uitstapjes naar bekende plaatsen best wel verre uitstapjes waren bijvoorbeeld een dagje Interlaken was volgens de routeplanner 4,5 uur rijden. Voor de rest was het onbijt en avondeten goed op 1 minpuntje na ik had een verblijf, van 9 dagen met halfpension. Omdat ik halfpension geboekt had kreeg ik iedere avond een 4 gangen menu bestaand uit 2 keuzen. 6 van de 9 avondmalen werd het hoofdgerecht altijd geserveerd met een bord gevuld met rijst met groenten of vis zoals tonijn en garnalen. Maar samengevat is het een goed hotel!!!

Alleen gereisd in juni 2020

• 7margit23-08-2014

een hele mooie omgeving

super gehad een mooie omgeving

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Bianca Klupper23-01-2012

Fantastisch hotel

Het hotel heeft een unieke ligging. Het ligt heel centraal.De skipiste op loopafstand, busstation ligt vlak naast het hotel, het treinstation ligt aan de overkant en de winkels liggen ook op loopafstand. Mooie ruime kamer die van alle gemakken voorzien is. De service in het hotel is prima. Al het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt over diverse restaurants en het eten is echt voortreffelijk. Vooral het Chinese restaurant vonden wij bijzonder lekker. Mooie wijnkelder met de meest heerlijke wijnen. Dus mocht je naar Davos gaan dan is dit hotel een echte aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 10herman van oort12-01-2012

Top hotel mooie kamers prima eten!!

Hotel Grischa is echt een aanrader als je Davos bezoekt vlak bij het station en de skiliften van de Jacobshorn op loopafstand.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Peter Plezier10-05-2010

Prima plek leuke mensen.

Goed hotel waar komende tijd nog veel vebeterd wordt een echte aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 9Engelen guido15-08-2008

goede prijs-kwaliteitverhouding

Dit hotel is eenvoudig maar toch zeer goed. Het interieur is wat verouderd maar de muren enz... werden nog recent opgefrist met een laagje verf. De kamers waren voldoende ruim en comfortabel. Het ontbijt was voldoende uitgebreid maar wel elke dag hetzelfde. Het avondmaal , opgediend aan tafel was elke dag anders , mooi verzorgd op de borden en ruim voldoende. De bediening was ook in orde. Het hotel is gelegen aan het station van Davos , aan de bushalte en vlak bij het centrum. Dit was erg handig en gaf helemaal geen geluidsoverlast . Wij vinden dit hotel voor deze streek een aanrader. Let op : Davos is wel een stad en geen gemoedelijk Zwitsers bergdorp. Het biedt wel voldoende bus- , lift- en wandelmogelijkheden en dankzij de Davos-incusief kaart is dit erg voordelig nl. inbegrepen .

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7MFvdN-HJF29-06-2008

Zomer in Davos

Hebben een fijne vakantie gehad in Davos mede door het prachtige weer. Jammer genoeg waren nog niet alle kabine liften en tandradbanen open.Er zijn een groot aantal wandelpaden en fiets mogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Grischa DAS Hotel Davos info