FamiliehotelWeer vandaag12°
7,9

• Ligging t.o.v. pistes8,5

5 reviews over Hotel Europe Davos in het Nederlands

4 sterren, dat was vroeger.

3-1-2014

Het hotel is zeer verouderd en moet beslist gerenoveerd worden. Om toegang te krijgen tot de spa, loopt men eerst door eindeloze koude ongebruikte hotelgangen in het onderste gedeelte van het hotel. In het overdekte zwembad bladdert de verf van het plafond en de dikke vochtige lucht ruikt sterk naar chloor? De bij de receptie aangeboden sauna, die tot in de avond open zou zijn, was helemaal niet geopend. De kamers zijn zeer klein en extreem gehorig. Je kunt zelfs gefluister op de gang horen. Hoe het hotel nog in het jaar 2013 4 sterren kreeg is ons een raadsel!

Gereisd Anders in januari 2014

Een hotel met veel charme en sfeer.

20-10-2013

Hotel Europe is een hotel, waarin men zich echt goed kan voelen. Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en kundig. ( met name de medewerksters van de receptie!) Opmerkelijk is de leuke fitnessruimte. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker (vooral de heerlijke broodjes!) en laat vooral voor gasten, die op een gezonde en evenwichtige voeding letten, niets te wensen over. De locatie is zeer centraal en is ideaal geschikt, met name door het verstrekken van de 'Davoskaarten' in de zomermaanden, voor uitstapjes en wandelingen.

Gereisd Anders in oktober 2013

Zon en sneeuw in oktober.

17-10-2013

Dit hotel ligt midden in het centrum van Davos. Tijdens ons verblijf konden we gratis alle bussen, treinen en kabelbanen gebruiken. De fitnessruimte is zeer royaal met apparatuur uitgerust en biedt veel mogelijkheden. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven ons tips om te wandelen en te genieten. In Davos vindt men onder deze condities (prijs-kwaliteit) zo snel geen alternatief! Wat het weer betreft hadden wij in deze week alles: zon en 20 ° en ook heel veel sneeuw. Een prima prijs-kwaliteitsverhouding! We komen terug!

Gereisd Anders in oktober 2013

Voordeeluitjes.nl

Wintersport, wandelen of gewoon ontspannen.

9-4-2013

Verzorgd hotel met zeer mooie spa (zwembad, sauna, fitnessruimte, solarium, tafeltennis). Kindvriendelijk (speelhoek, speeltuin in de tuin). Honden zijn tegen een kleine vergoeding graag welkom. 24-uurs receptie, rokers-gebied. Bagage- en ski-bewaarplaats. Ligging: midden in het centrum van Davos. Voldoende winkels en restaurants in de omgeving. Uitzicht per kamers en verdieping verschillend. Service: wasserette, ontbijt op de kamer mogelijk, fax- en fotokopieermachines, wifi (gratis op de kamer), parkeergelegenheid (tegen betaling). Gastronomie: ontbijtbuffet is voldoende. 2 à-la-carte restaurants in het hotel (italiaans-internationaal en chinees), Kamers: netjes en schoon, gemiddelde grootte. Minibar, kluisje, flatscreen-tv, badjas, slippers en aanbod aan fruit. Badkamer: bad met douche en wastafel in zeer goede staat, toiletartikelen aanwezig.

Gereisd Anders in april 2013

Enigszins verouderd.

17-11-2012

Kamer 142 is oeroud en zou geen 4 sterren moeten hebben, de ramen hebben krassen, verffouten op het hout in de dubbele beglazing. De deuren zijn zeker 50 jaar oud en beschadigd. De badkamer is ook 30 jaar oud. De vloeren en het bed en de televisie zijn nieuw.

Gereisd Anders in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Kosten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europe Davos in Davos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europe Davos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.