Appartement Cresta Studio's

We hebben een aantal aanbieders voor Cresta Studio's voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Cresta Studio's in het Nederlands

netjes, goed eten

corien, 8-8-2012

Davos is erg saai in de zomer totaal niets te beleven. Omgeving is super. Alleen gebruik gemaakt van het ov dankzij de "gratis ov kaart"

nieuw en prima studio

WG, 27-7-2011

mooi eenkamerappartement met keukentje. Kamers heel schoon en iedere dag een nieuwe handoek als je dat wilde.

Helemaal goed, behalve de ligging...

Stefan, 23-5-2011

Wij waren in mei 2011 een week in Cresta Studio's. Mankeert niks aan maarrr; zorg wel dat je NIET aan de weg-kant van de Talstrasse komt te zitten want dan word je dol van het voorbij razende verkeer!! Eten deden we in Hotel Cresta ****. Perfect! Zo ook het personeel. Top! Het stadje Davos zelf is weinig indrukwekkend. De omgeving en bijv. Klosters daarentegen zeker wél.

We hebben een aantal aanbieders voor Cresta Studio's voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cresta Studio's in Davos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cresta Studio's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cresta Studio's scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.