Weer vandaag26°

Goed niet wauw

Laurence
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prijs kwaliteit is dit hotel oke. 4 persoonlijker is zeer klein WiFi werkt moeilijk op de kamer. Het eten is lekker maar niet speciaal. Zwembad heeft niet zo warm. Wanneer je de prijs van het autovignet terugvroegen bij het uitschenken kregen we dit niet. Het bedrag weet afgetrokken van consumpties in de bar. Dit hadden ze niet gezegd bij het inchecken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Club Hotel Davos, Direktion, 12-2-2019

Geachte Gast Hartelijk dank voor uw waardering en feedback. Het spijt ons te horen, dat uw verblijf niet zo positief in herinnering is gebleven. Ons zwembad heeft een temperatuur van 28 graden celsius. Als u bij touroperator boekt hebben wij als speciale actie dat u tot CHF 40.00 korting krijgt op de barrekening. Dit staat bij touroperator vermeld. Onze hotelkamers zijn circa 22m2 als u met 4 personen in een kamer verblijft wordt er een sofabed 1.80m en een extra bed 1.80m ingezet, dit maakt de kamer voor 4 personen kleiner. Bij een volgend verblijf bestaat er die mogelijkheid om 2 kamers te boeken met een Noord-Zuid verbinding. U kunt dan de kamers afsluiten van de rest van de gang en u heeft meer plek in de kamers. Wij hopen u in de toekomst weer bij ons mogen begroeten. Met vriendelijk groet, Uw Club Hotel team.

Charlotte
30-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

We verbleven hier van woensdag t/m zondag voor onze wintersportvakantie. We hebben niet alleen van de goede pistes genoten maar ook van de mooie omgeving. Het hotel lag dicht gelegen bij de gondel, naar het andere skigebied ging ook gemakkelijk, want de bus stopte s’ochtends om het kwartier voor het hotel. Hotel heeft goede prijs / kwaliteit verhouding, aardig en behulpzaam personeel. Alleen de slaapbank is geen succes.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Club Hotel Davos, Direktion, 5-2-2019

Geachte Gast Hartelijk dank voor de mooie waardering en uw positieve feedback! Het is fijn te lezen dat het verblijf zo positief in herinnering is gebleven. Hopelijk totziens in Club Hotel Davos.

Met vriendelijke groet, Uw Club Hotel ream

Prima hotel; echt aan te raden!

WHW
26-8-2018

Wij kijken met plezier terug op een verblijf van ruim 1 week halfpension in dit hotel, in een Superior kamer. Als ik iets negatiefs zou moeten vermelden, dan is het het verkeerslawaai. Het hotel ligt aan een drukke weg waar al het, ook het zware, verkeer naar Landquart en Tiefencastel langsrijdt. Aan de kant waar wij zaten kon je op het balkon geen normaal gesprek voeren (Touroperator heeft beloofd "rustig gelegen" te schrappen uit de folders). Verder niets dan lof. Prima eten: ok, geen haute cuisine, maar wie hier iets over te klagen heeft moet zich schamen. Handig om te weten: met drankjes wordt je geen pot uitgetrokken; dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Ruime, superschone kamer met een badkamer die, hoewel compact, ik thuis wel zou willen hebben. Het personeel is enorm vriendelijk, servicegericht en heel toegankelijk. Voor sommigen misschien handig om te weten, het hotel heeft een paar Nederlandse medewerkers.

Gereisd Met partner in augustus 2018

heel correct hotel

frederik staessen
9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

reeds voor de vijfde maal. Ruime kamers,vriendelijk hulpvaardig personeel. een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk familiehotel met fantastisch personeel

lucie
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

kamers ruim genoeg, plaats om alle skizakken te plaatsen. iedere dag worden de kamers gepoetst. ontbijt lekker en avondeten echt goed gegeven de prijs. personeel is supervriendelijk! je voelt echt dat er een goede sfeer onder de hotelstaff leeft; prijzen drank correct gezien de hoge prijzen voor drank en food in davos. bus stopt net voor de deur wat fantastisch is en met de gratis openbaar vervoer kaart geraak je overal. toppertje!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Goed hotel, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Familie de Groot
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Skibushalte voor de deur. Met skibus naar Jakobshorn is 1 halte waarna nog een stukje lopen. Naar Parssen ongeveer 15 minuten rijden, waarna je met een treintje snel in twee etappes naar het prachtige skigebied wordt gebracht. De hele week uitstekend geprepareerde pistes van uitstekende kwaliteit ( ligt hoog) Aan einde van middag kan je met treintje weer naar beneden of via een zwarte piste. Met skibus nummer 1 wordt je weer voor het hotel afgezet. Ideaal! Service in hotel hebben wij als uitstekend ervaren .Vriendelijk personeel in hotel en restaurant met hoog serviceniveau. Fijn dat er tijdens ons verblijf ook Nederlands werd gesproken. We hadden (vroeg) geboekt via het reisbureau, waardoor we een scherpe prijs hadden in vergelijking met andere hotels in Davos. Ontbijt was redelijk uitgebreid en goed. Avondeten vonden we gevarieerd en goed. Zwembad is net gerenoveerd en fijn na een skidag. We hebben elke dag gebruik gemaakt van de sauna. Kamer was ruim en netjes en zeer schoon. Badkamer wat gedateerd maar netjes en schoon. Ruime lobby met redelijk veel zitplaatsen en best gezellig. Wij hebben een hele fijne wintersportvakantie gehad in Club Hotel Davos

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Goed en betaalbaar hotel

Henk
6-7-2016

Zeer vriendelijk personeel. Hotelkamer was ruim en schoon. Groot balkon met zitje. Schitterend uitzicht op de bergen, we zaten op de 8e verdieping. Goede wifi in het hele hotel. Ontbijtbuffet is goed met voldoende keuze. Drie gangen diner was ook voldoende en goed, helaas geen salade buffet. Je kon van het hoofdgerecht altijd een keer bijbestellen. Zeer goed prijs - kwaliteit verhouding. Ligging centraal en vlakbij het station. De Davos Klosters card is geweldig. De hele vakantieperiode gratis met de trein twee kanten op en gratis met alle bergbanen.

Leuk hotel! Wel maar matig gegeten

Maartendhhh
12-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

We kwamen aan rond 8 uur, dus het eten was juist gedaan. Uiteindelijk kregen we gewoon een beetje brood en wat beleg als avondeten. Dit was niet echt aangenaam na een lange autorit. Over het algemeen was het avondeten ook niet echt schitterend. De smaken zaten goed, maar het was niet speciaal. De kamer was wel super goed! super mooie kamer. Badkamer was wel wat verouderd, maar niet op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Voor herhaling vatbaar.

Tjitske
25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt voldoende keuze. Diner hoofdgerecht keuze uit twee maaltijden. Ruime kamer met balkon op 8hoog. Fantastisch uitzicht. Goed matras.

Mooi hotel

Simone
1-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel met prima ligging en lekker bad. Vegetarisch eten vinden ze erg lastig en de Italiaanse meneer in het restaurant spreekt ondanks dat je hem aanspreekt in het Engels vervolgens Duits tegen je partner. Erg onbeschoft dus.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Davos in Davos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Davos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.