Hotel Hemmi

9.1Fenomenaal

Zwitserland, Graubünden, Churwalden

Op vakantie geweest naar Hemmi?

9.1Fenomenaal

16 reviews over Hotel Hemmi

• 9Jo 23-07-2012

Heel goed hotel middenin de prachtige Alpen

dit hotel werd ons aanbevolen door vrienden, en met een groep van 15. bergwandelaars, hebben we hier een droomverlof meegemaakt. Al van de 1e minuut dat we bij Hotel Hemmi aankwamen werden we met open armen ontvangen, en voelden we er ons onmiddelllijk thuis. De eigenaars, waarbij Ingrid nog Belgische roots heeft, maken je het er zo naar je wens, zodat alles van een leien dakje loopt. Bovendien is het eten echt gewelldig lekker, met niet alleen superverse ingrediënten, maar tevens op 11 dagen tijd niet 2 dezelfde gerechten. Ondanks dat we al goed voorbereid waren voor alle bergtochten, gaf het hotel ons nog heel leuke en interessante uistaptips. Bergwandelingen en skiliften vertrekken vanuit het hotel.En 's avonds na het avondmaal, geen nood, dan kan je rustig blijven zitten in het restaurant, om gezellig te lezen, kaarten of gezelschapsspelletjes te spelen. Kortom, de ideale plaats op op verlof te gaan in de bergen, en wij gaan zeker terug. Hip, hip hoera voor Hotel Hemmi.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9jorien verkouter04-09-2010

Aanrader!

Leuk hotelletje ,heeeeeeerlijk gegeten,personeel supervriendelijk. Ook in de zomer genoeg te doen in de buurt ,geweldige ligging, heel schone kamers met elke avond een chocolaatje op je nachtkastje!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Joke en Bert15-02-2009

Zeer vriendelijk en gastvrij Hotel

Wij werden aangenaam verrast in dit perfecte hotel, werkelijk niets veel ons tegen, integendeel de hotelkamer oke, ontbijt zeer uitgebreid, avondeten werkelijk een aanrader, alles vers en zeer smakelijk bereid en niet te vergeten de bediening, zeer vriendelijk en attent. Mevrouw Ingrid is er om u in het Nederlands wegwijs te maken, een charmante en behulpzame gastvrouw. Wij komen in ieder geval weer terug.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Marc Baert13-09-2008

Gewoon ,supper, goed.

IN alle opzichten een prima hotel; waar ze vriendelijk en behulpzaam zijn.met een zeer lekkere keuken.

Alleen gereisd in september 2008

• 10Alissa27-02-2008

Ik ben Alissa(11 jaar). Hemmi is een heel leuk hotel en het ligt precies op de goede plek, Hemmi is ook erg kindvriendelijk en mev.Ingrid kan ook Nederlands praten.^^,

Gereisd met familie in februari 2008

• 9Saelens Alex22-07-2007

Een gezellig familiehotel met een zeer lekkere keuken, de kamers zijn net en uitgerust met TV. Mevrouw Hemmi spreekt nederlands. Rechtover het hotel de langste rodelbaan ter wereld. Vanaf het hotel vertrekken vele wandelingen. Skiliften rechtover het hotel en skiën kan tot aan de voordeur. Een prachtige prijs/kwaliteit verhouding. EEN AANRADER !!!

Gereisd met partner in juli 2007

• 7freddyvdh23-10-2006

Ook zeer gezllig tijdens de zomer, groot pluspunt is dat de eigenaares nederlands spreekt.

Gereisd met partner in augustus 2005

• 8Kristof en Cathérine30-10-2005

Een klein, gezellig familiehotelletje, met een heel vriendelijke service en fantastische maaltijden. In de zomer een startpunt voor prachtige bergwandelingen en een centrale ligging voor daguitstappen, in de winter een ideale ligging om te skiën: de skilift ligt rechtover het hotel, en je hebt er een ruim skigebied.

Gereisd in oktober 2005

Hotel Hemmi info