Hotel Romantik Stern ***

Weer vandaag4°-6°

4 reviews over Hotel Romantik Stern in het Nederlands

Vergane glorie

ikke, 30-7-2017

We werden op een kleine zolderkamer geplaats. Balken lager dan kophoogte. Super krappe badkamer,laag plafond. Kamer niet echt schoon. Slechte wifi. Mini TV (tgv A4). Ontbijt in buffetvorm, kwaliteit ok. Dicht bij gezellige centrum. Parkeren auto en fiets mogelijk achter hotel. Zeker geen 4 sterren naar huidige maatstaven. Inrichting oudbollig/oude meubels, niet fris.

Romantisch / oubollige inrichting, laag en knus

Paul Harts, 16-9-2009

Knus hotel, niet luxe; verdeeld over twee behoorlijk aparte blokken daarom wellicht minder leuk voor groepen.

De kamers zijn aan de spartaanse kant. Het ontbijt is redelijk maar niet meer dan dat, het personeel echter is werkelijk bijzonder hulpvaardig in het bedenken van oplossingen en het bieden van service. Zo mochten wij onze auto gewoon twee dagen langer op hun (krappe) parkeerplaats laten staan.

Vriendelijkheid ten top

wil, 15-9-2009

Mooi hotel, verdeeld over 2 gebouwen.

Parkeerterrein achter hotel.

Leuke kamers onder balken, zeer vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Stern voor je op een rij gezet:

Prima middenklassen hotel dat zich goed leent als overnachtingsplaats op weg naar de skigebieden. Goed eten, uitstekende wijnen en een prima ontbijt. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Stern voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantik Stern in Chur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantik Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romantik Stern scoort een 5.22 uit 10 op basis van 4 reviews.