Hotel Ambiente Hotel Freieck

Hotel Ambiente Hotel Freieck
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ambiente Hotel Freieck voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ambiente Hotel Freieck in het Nederlands

Heerlijk, gastvrij hotel

Saskia Sommer
30-9-2017

Mooi hotel, ruime kamer, goede ligging t.o.v. het centrum. Zeer gastvrije eigenaars en vriendelijk personeel. Eigen parkeergelegenheid voor gasten.

Geweldig!

Fam. Sommer
17-9-2017

Bijzonder gastvrij, mooi hotel! Prachtige kamer, leuke locatie! Aanrader!

Gezellig hotel midden in de 'altstadt'

H.Berger
12-11-2013

Hotel Freieck ligt zeer centraal in Chur. Ben er nu meerdere keren geweest. De eigenaren hebben de laatste jaren zeer veel verbouwd. Op papier een 3 sterren hotel, maar naar mijn mening een 4 sterren hotel. Veel kamers met een eigen karakter. Zeer de moeite waard!!! Ook voor een fietsvakantie een aanrader. Leuke bijkomstigheid; de eigenaren spreken ook Nederlands.

prima plek in het centrum van Chur.

t_c_slooff
13-10-2013

Het hotel is een prima vertrekpunt voor eventuele treinreizen in zwitserland

Het services niveau van het hotel is goed en men is zeer behulpzaam.

Prijs is voor een 3* hotel iets aan de hoge kant

Prima ligging

E. Veldhuizen
19-9-2011

Hotel Freieck in Chur is een prima hotel, midden in het plaatsje Chur, op loopafstand van het station en de kabelbaan. Ontbijtbuffet was niet spectaculair, maar wel goed. Gezellige ruime kamer met mooi uitzicht over Chur.

kamers overstijgen jeugdherberg nauwelijks

Paul Harts
27-9-2009

't Goede punt; de ligging, echt midden in Chur en op loopafstand van het station. Verder is het moeilijk goede punten te vinden. De kamers zijn echt matig, het sanitair is gedateerd; zoals gesteld; het hotel overtreft een goede jeugdherberg niet. Het is ontbijt is OK.

Mag een face lift

wil
15-9-2009

Verouderd hotel wat mi een renovatiebeurt nodig heeft.

Ontbijtbuffet aardig. Mist net dat extra's. Wasmachine hoor je op de 2e etage nog.

prima hotel

Michiel Hilberts
16-1-2009

Prima hotel midden in de stad. Goede uitvalsbasis om oude centrum van Chur in te gaan.

2008

Goed hotel midden in de stad, 5 minuten lopen van het station. Je zit midden in centrum van de stad en van het gebied. Het is niet goedkoop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambiente Hotel Freieck in Chur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambiente Hotel Freieck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambiente Hotel Freieck scoort een 8.1 uit 10 op basis van 9 reviews.