Hotel Crestas

• Matig / voldoende: 5 - 7

Prachtig hotel uistekende service

Bert Ruedisueli
28-9-2012

Het naar boven rijden is wat minder maar je geniet dan toch weer mooi van het uitzicht.

Kamer is prima verzorgt alles is aanwezig en een goed bed.

De eigenaresse (Anita Cathomen) is zeer vriendelijk en behulpzaam niks is te veel.

Het eten is (vind ik) van zeer hoge kwaliteit bijna Michelin ster waardig en zeer mooi opgemaakt.

Kortom wij hebben het erg naar onze zin gehad en veel gewandeld; ook nog met de Bernina Express van Briel/Brigels station Tavanasa naar Tirano en terug prachtig.

Ook de stad Chur is een aanrader zeer mooi en goed te doen met de trein vanaf Tavanasa.

Bert & Marian

Goed hotel met erg lekker eten

Casper
20-5-2012

Goede ervaring gehad met dit hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede ruime kamer en uitzonderlijk lekker eten: Elke dag een 4 gangen menu, met keuze uit 3 soorten (vlees, vis, vegetarisch). Tevens goede parkeerruimte.

Wel hebben we vaak dezelfde route (ongv. 30-45min) moeten rijden voor sight-seeing.

mooi hotel!!!!

john en marianne
6-9-2011

Hotel Crestas is een prima hotel, heerlijk eten, vriendelijk personeel, ondanks dat er bouwwerkzaamheden van een appartementencomplex naast het hotel waren, hebben wij daar absoluut geen last van gehad, het appartement is ook bijna klaar.

Breil/Brigels is een rustig dorpje op zon 1200 meter hoogte, het is even klimmen met de auto/motor maar verder geen punt. Wij waren met de motor en hebben heerlijk getourd, zeker een aanrader.

Geen aanrader!

Rien en Ria van der Knaap, Maassluis
19-7-2011

Dit is door zijn ligging geen hotel voor de zomertijd. Als de zon er niet is, is het gauw te koud. Van een tuin is geen sprake meer (direct ernaast is een appartementecompex in aanbouw). Daar is men niet blij mee. Ook de prijzen in Zwitserland zijn beduidend hoger dan in Duitsland en Oostenrijk. Parkeren lijkt ons ook een probleem als het hotel vol zit. Op het eten hebben we geen aanmerkingen.

Rien en Ria van der Knaap

Prachtig

Walter
3-10-2010

Alles echt in orde , juist een zwemdok mis ik wel . Service en vriendelijkheid ten top .

Volgend jaar nog eens een vakantie doorbrengen .

voorlopig niet

de Vries
28-9-2010

zou voorlopig niet hier na toegaan en wordt nu een complex met appartementen gebouwd,wij hadden er veel last van vanaf 7.00uur begint het al tot 18.00 uur in de avond.

super

Nancy
24-8-2010

Hotel Crestas in Breil/Brigels, voor ons een aanrader. Het eten was heel erg lekker, heel veel afwisseling. Ontbijtbuffet was uitgebreid, zowat alles wat je je kon wensen, was er. Het avondmaal was een 4-gangenmenu bestaande uit voorgerecht, soep, hoofdgerecht waarbij keuze tussen vlees/vis/vegetarisch en een dessert. 1 x in de week was er bunderbuffet met een overschot aan keuze en 1 x in de week een Italiaans buffet. Bij beide buffets was er een saladebar, een voorgerechtenbuffet, soep, hoofdgerechtenbuffet en een dessert.

De kamers waren heel mooi in orde, proper en voldoende groot. Op elke kamer was een flatscreen-tv met een Nederlandstalige zender.

Er was een sauna, die elke dag beschikbaar was. Er was ook een speelkamer voor de allerkleinsten. Een zwembad was er niet in het hotel maar op 500 meter was er wel een zwemmeer.

Wij vinden het alvast een aanrader.

2007

Dit is een leuk dorpshotel

Vredeveld
24-10-2007

Dit is een leuk dorpshotel. De bediening is erg vriendelijk. Het eten is goed. De kamer was wel wat ouder, maar netjes en ruim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crestas in Brigels/Breil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crestas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crestas scoort een 8.13 uit 10 op basis van 8 reviews.